Hvad gør rygning endelige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2014

got2b

Mor11 skriver:

Husk på at hvis du bliver udsat for passiv rygning under graviditeten, så gør baby også. Jeg er IKKE fanatisk, men ville helt klart sende manden ud allerede nu hvor baby er i maven  

én ting er at være i et rygerhjem engang imellem, men hvis man bor i det, så er det sgu meget røg der passerer ned til baby på 9måneder.  

Det self os rigtigt nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

got2b

migxher skriver:

Det sidste kan jeg nikke genkendende til. Min mor røg med mine 3 små søskende og de har alle 3 haft asiatisk bronkitis som små og min eneste søster har bøvlet med mellemørebetændelse og andet med ørene. Om det er pga af rygning skal jeg ikke kunne sige men det skulle da ikke undre mig.

En andenbette pige jeg kender er konstant syg, som virkelig tit. Dog kun småting, forkølelse, feber mm. Men nok til at moren må få hende passet tit fordi hun jo skal arbejde. Hun røg også under graviditeten.

Puha. Jeg ber os pænt min kæreste om at åben et vindue, det er ikke nok nej. Men så bliver det ikke så meget i luften " tror jeg "

Anmeld

4. november 2014

Alabama

I korte træk gør rygning - inklusiv passiv rygning - at fosteret ikke får ilt nok, dvs ikke kan trække vejret, at moderkagen fungerer dårligt og i værste tilfælde løsner sig fra livmoderen eller helt stopper med af fungere. 

Synes virkelig kraftigt du skal overveje hvad din mands rygning betyder for jeres fælles barn. Det handler om liv eller død - så må han sgu udenfor! Du skal huske, det sidder også i møblerne, noget af det kan nå at forsvinde inden du føder, hvis han stopper rygningen nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.