Forvirrende! Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
22 svar
3 synes godt om
3. november 2014

got2b

Hej alle sammen. Jeg er helt forvirret over hvor langt henne jeg endelig er, min kære kæreste siger jeg er i uge 17, mens jeg siger uge 18, og har termin D 4 April, nogle som kan sige mig hvor langt henne jeg er? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Bb2015

Hej! Jeg synes også det kan være vildt forvirrende (især da min cyklus var skæv da jeg blev gravid og vi derfor ikke helt kender antal af dage i min cyklus) men jeg fandt en side hvor man kan beregne uger ud fra termin og den side siger at du er i uge 19. 

Jeg er sat til 19. marts og er i uge 21 så det passer nok nogenlunde med uge 18-19. Ellers kan du regne det ud fra første dag i din sidste menstruation og så ellers regne fremad 

Anmeld

3. november 2014

Bb2015

Michfich skriver:

Hej! Jeg synes også det kan være vildt forvirrende (især da min cyklus var skæv da jeg blev gravid og vi derfor ikke helt kender antal af dage i min cyklus) men jeg fandt en side hvor man kan beregne uger ud fra termin og den side siger at du er i uge 19. 

Jeg er sat til 19. marts og er i uge 21 så det passer nok nogenlunde med uge 18-19. Ellers kan du regne det ud fra første dag i din sidste menstruation og så ellers regne fremad 

Hov, det vrede ansigt var ikke meningen 

Anmeld

3. november 2014

got2b

Michfich skriver:

Jeg fandt os en side hvor man kan det, den siger så 18+2, hvilket os kan passe, da jeg skifter uge om Lørdagen (: 

mange tak for svaret.

Anmeld

3. november 2014

BabyMiracle <3

got2b skriver:

Jeg fandt os en side hvor man kan det, den siger så 18+2, hvilket os kan passe, da jeg skifter uge om Lørdagen (: 

mange tak for svaret.

Men hvis du er 18+2, så er du i 19. uge 

Anmeld

3. november 2014

got2b

BabyMiracle <3 skriver:

Men hvis du er 18+2, så er du i 19. uge 

Uge 19, når jeg er i uge 18? Mm, nu forstår jeg da slet ikke (:

Anmeld

3. november 2014

grinny

got2b skriver:

Uge 19, når jeg er i uge 18? Mm, nu forstår jeg da slet ikke (:

Du er 18 hele uger henne og 2 dage inde i uge 19, derfor er du i 19. graviditetsuge 

Anmeld

3. november 2014

got2b

grinny skriver:

Du er 18 hele uger henne og 2 dage inde i uge 19, derfor er du i 19. graviditetsuge 

Okay, så når man endelig er i uge 40, er man faktisk i uge 41? Grin bare hvis jeg tager fejl, har bare aldrig rigtigt forstået det med de uger (:

Anmeld

3. november 2014

Elgaard73

Når du er 18+2, er du 18 fulde uger og 2 dage henne, samt at du har påbegyndt 19. uge (med 2 dage).

Anmeld

3. november 2014

got2b

Elgaard73 skriver:

Når du er 18+2, er du 18 fulde uger og 2 dage henne, samt at du har påbegyndt 19. uge (med 2 dage).

Okay. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.