Hvad stjæler dine tanker liiiiige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hvorfor #¤&%?!!!!§ mener cykelryttere at færdselsloven ikke gælder for dem? Hvorfor har de ret til at bruge en hel vejbane? Jeg har ikke ondt af nogen af dem når de bliver ramt af en bil (og så en hel masse ikke pæne ord om dem!!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Brumbassen

Stres over min mobil er ved at stå af, og manglende økonomi til at købe en ny

Anmeld

23. august 2009

KWL

SØVN

Anmeld

23. august 2009

BubbieBear

Hvorfor jeg mon blev i byen aaaalt for længe i nat

Anmeld

23. august 2009

JustAnotherName

" Hold op hvor er det hårdt ind imellem med 2 så små børn....

Jeg er næsten konstant træt og har været småsur i en uge nu ....og nu begynder jeg efterhånden at trække min mand med mig ned.... Hvor faen skal jeg starte, for at få det bedre selv, og for at gøre det sjovere for min mand og børn at leve sammen med mig?  - og for mig selv, at kunne holde mig ud!?

Min mand arbejder så utrolig meget, og når han så kommer hjem, så er her ikke særlig sjovt at være....
Det hele kører i ring for mig for tiden - ondt avler ondt.
Jeg fungerer kun på halvt blus, og er ikke RIGTIGT glad for tiden ...ihvertfald ikke ret længe af gangen.

Nu skal børnene snart ligges til middagslur, og senere kommer min far, kone og børn på besøg .....så må jeg jo lige tage "overskuds-masken" på for en lille stund...." 

Anmeld

23. august 2009

sarahb

MAD!!!
Der er Ramadan og jeg prøver at faste, jeg klarede den til ug igår men i dag trækker den tænder ud.. Men jeg klarer den nok..
Ja så om isaac får mødt kronprins frede i dg vi skal ud til min far der laver VIP arrangement hvor han kommer

Anmeld

23. august 2009

Moar'en

"Jeg burde få pakket ud og ryddet op. Og håber virkelig alle prøver ser fine ud i morgen så vi kan blive udskrevet"

Anmeld

23. august 2009

Pige2009

Tænker på hvornår jeg får besked fra Statsforvaltningen og på om Lauras far fortsat vil være der, når hun kommer til Verden...

Anmeld

23. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tænker på, at det var godt, at jeg tog min søn Gustav til lægen i fredags pga et rundt, rødt mærke på armen, og det viste sig at, han har har borrelia .

Og tænker på, at der er længe til i morgen, hvor børnene kan komme i børnehave etc., fordi de har søndagskuller og skændes konstant

Anmeld

23. august 2009

Lærke90

Tænker på hvor meget jeg gentlig har lyst til noget sødt.
Er ved at gå helt i spåner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.