Den 5 September i Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

måske skal vi allesammen skrive hvis vi kommer fra, og hvordan vi kommer derhen? så kan vi finde ud af lidt med kørsel osv?

Jeg kommer selv ude fra Gjern, og kommer i bil.. kører gennem Voel og Resenbro på vejen! der er plads til 4 andre i bilen, hvis nogen skulle være interesserede, og komme derude fra

super Idé...
Kommer fra Virklund - Lidt udenfor Silkeborg..
Satser på kæresten køre mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

MoarViborg

LotteN skriver:

Trineviborg - jeg synes helt sikkert vi skal køre sammen. Det lyder super mht bil, men hvis der går noget galt, så har jeg også en bil vi kan bruge

Alletiders  Kan du ikke sende din adresse i en PB så henter jeg dig der! Bliver hyggeligt med en at følges med! Vil du gerne have din barnevogn med? Vi har ikke plads til to i bilen, men jeg lader bare min blive hjemme hvis det er - no problem!

Anmeld

31. august 2009

MetteT

Jeg kommer fra Silkeborg og går derned, så det er altså begrænset hvor mange jeg kan ha med..

Knus Mette
Men samler gerne op fra P-pladsen ved Kvickly/Shell.. Bare lige skriv til mig herinde, hvis vi ska mødes der..

Anmeld

31. august 2009

MetteT

petersmor skriver:

Et kanon godt billed. hmmmmm, hvorfor har mormor mon ikke sådan et????
Knus

Undskyld mormoaren...
Men det er jo fordi det er taget med Kameraet, så det er ikke sådan lige at sende over mobilos...

Knus Mette og Kathrine

Kommer SP om lidt, så jeg ringer nok lige til dig en gang i dag..

Anmeld

31. august 2009

LotteN

Dutte84 skriver:

Du tager hende da med? det SKAL du....

Ja,, det ender det jo nok med, men du ved godt, et barn der ikke har fået sin middagslur er ikke altid lige sjov men vi må jo bare tage dagen som den kommer så

Anmeld

31. august 2009

LotteN

Trineviborg skriver:

Alletiders  Kan du ikke sende din adresse i en PB så henter jeg dig der! Bliver hyggeligt med en at følges med! Vil du gerne have din barnevogn med? Vi har ikke plads til to i bilen, men jeg lader bare min blive hjemme hvis det er - no problem!

super - jeg sender dig en pb med adressen.
Nej, jeg behøver ikke barnevognen, Lærke har ben og gå på, hvis jeg blvier træt af og bære hende

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

LotteN skriver:

Ja,, det ender det jo nok med, men du ved godt, et barn der ikke har fået sin middagslur er ikke altid lige sjov men vi må jo bare tage dagen som den kommer så

Ja kender det alt for godt... Julie plejer os at sove ved den tid...

Anmeld

31. august 2009

Miss BananaHammock

Cecilia84 skriver:

Er der andre fra Århus man kan følges med?

Rosa og jeg kører fra Århus. Du skal være velkommen til at køre med os Jo flere vi kan proppe ind i min bil, jo billigere bliver det også

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
suanne85 skriver:

bare ik til de små, hvis Emil får et æder han det nok hehe

kan altså godt være jeg også smager lidt på mit

Anmeld

31. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

kan altså godt være jeg også smager lidt på mit

Ved du hvad, tænkte faktisk lidt på det samme. Man siger jo at man skal lade børnene smage på alt mad osv, så burde vi egentlig også smage på det de spiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.