Den 5 September i Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Vingummien

Caroline86 skriver:

Diana:
Vi vil meget gerne have du laver navneskiltene i pap og ikke plastik så vi ikke får dem galt i halsen

ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

MorTilGustav

Nena skriver:

Rosa og jeg kører fra Århus. Du skal være velkommen til at køre med os Jo flere vi kan proppe ind i min bil, jo billigere bliver det også

Super! Hvor og hvornår skal vi mødes?  Er det ok hvis jeg har en sportstaske med? Skal nemlig videre til mine forældre i Herning efter mødet

Anmeld

31. august 2009

Miss BananaHammock

Cecilia84 skriver:

Super! Hvor og hvornår skal vi mødes?  Er det ok hvis jeg har en sportstaske med? Skal nemlig videre til mine forældre i Herning efter mødet

Har ikke lige fundet ud af detaljerne endnu, men sender dig en pb om hvor og hvornår du skal møde op og der skal nok være plads til en sportstaske.

Anmeld

31. august 2009

Lærke90

Caroline86 skriver:

Diana:
Vi vil meget gerne have du laver navneskiltene i pap og ikke plastik så vi ikke får dem galt i halsen

Det kan vi jo ikke have

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

WilliamsMor skriver:

hej piger.

Min søn William på 9mdr skal ned til sin far den weekend var jeg ikke klar over. Men tager så min kærestes søn med som bor hos os han er så bare lidt større 4½ år. er der andre der har så store børn med ?

Knus Janie.

Det er så mads og mig. Jeg er bare rødhåret nu ...

Det var da dejligt at det ikke kun er små børn....jeg har lavet en weekend ud af det, så jeg kunne godt tage konrad på 3½ år med, men er der legerum eller andet, for ellers tror jeg bare han keder sig virkelig meget....
Knus..

Anmeld

1. september 2009

W&M <3

Eva skriver:

Det var da dejligt at det ikke kun er små børn....jeg har lavet en weekend ud af det, så jeg kunne godt tage konrad på 3½ år med, men er der legerum eller andet, for ellers tror jeg bare han keder sig virkelig meget....
Knus..

Okay. jamen ved faktisk ikke om der er legerum. Men kunne da være hyggeligt hvis du tog ham med, så kunne de to drenge jo nok lege sammen

Knus.

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

WilliamsMor skriver:

Okay. jamen ved faktisk ikke om der er legerum. Men kunne da være hyggeligt hvis du tog ham med, så kunne de to drenge jo nok lege sammen

Knus.

Ja, hvis der er plads-smiler- vi må lige undersøge det og så må de jo tage noget legetøj med...

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Knus..

jeg har ikke været på en jensens endnu hvor der ikke er legerum til de mindste

Anmeld

1. september 2009

W&M <3

Eva skriver:

Ja, hvis der er plads-smiler- vi må lige undersøge det og så må de jo tage noget legetøj med...

Jeps Det kunne de jo sagtens have med.

Nogen af jer der bor i silkeborg ved i om der er legerum i jensens i silkeborg ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.