Hvor meget bruger I på vinterudstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2014

modesty

... Til ungerne? Dvs vinterjakke, termostøvler, alm støvler, flyverdragt, huer, vanter, osv. Selvom jeg kan hive op fra kælderen til den yngste, så skal den store jo have nyt, da han gror som ukrudt. Ved det kan gøres billigt - hvilket jeg er ret god til - men stadig er det noget af en udskrivning. 

Hvor meget bruger I og hvor køber I det? 

Flyverdragt 450 (helt ny Mini a Ture købt på dba som fejlkøb)

Vinterjakke 525 (ny Mini a Ture nedsat fra 1300 på udsalg)

Skibukser 150 (h&m på udsalg)

Vinterstøvler 450 (helt nye Bundgaard købt på dba som fejlkøb)

2 næsten som ny elefanthuer fra Joha til 50 kr.

Vanter har jeg ikke købt, men det bliver nok dem med superman fra h&m til 100.

1725 kr.

Det kunne helt sikkert gøres billigere hvis jeg købte brugt, men det har jeg gjort alle de andre år, og i år ville jeg gerne have noget nyt til min søn fordi han er nået en alder (3) hvor han slider meget på tøjet, og fordi de er ude stort set altid i børnehaven.

Hvis man gider bruge lidt tid på det, kan man godt finde helt nye ting på dba og trendsales til meget gode priser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

Carina:-)

3500 pr barn og har 5 der skal have vintertøj - Det dækker støvler,vanter huer ,flyverdragt/skidragt og en vinterjakke pr mand. 

Dog får den ældste ikke  længere skidtøj tilgengæld er hans jakke og støvler dyre end de andres pga alder -

Har købt det hele på nær et par vinterstøvler til den ene 2 årig og den ældste mangler også et par ,men han er svær at købe til så skal med

Anmeld

2. november 2014

mor88

Abemor skriver:

... Til ungerne? Dvs vinterjakke, termostøvler, alm støvler, flyverdragt, huer, vanter, osv. Selvom jeg kan hive op fra kælderen til den yngste, så skal den store jo have nyt, da han gror som ukrudt. Ved det kan gøres billigt - hvilket jeg er ret god til - men stadig er det noget af en udskrivning. 

Hvor meget bruger I og hvor køber I det? 

Regntøj med fleecefoer: 349,-

fleecefoer til Hunter gummistøvler: 249,- 

Ny fleecejakke: 599,-

efterårssko: 599,-

vinterjakke: 1.199,-

flyverdragt: 999,-

vinterstøvler: 799,-

Efterårshue: 249,- 

vinterhue: 299,-

luffer: 199,-

Det er det vi har investeret i for 2-3 måneders tid siden. Fik købt alt hun manglede til efterår og vinter på samme tid

Så tilsammen: 5.540,-

Anmeld

2. november 2014

M &.I

Jeg har altid købt tilbud tøj til mit barn, synes ikke at købe dyrt. Kun hvis det er nød og han mangler ting.

I år købt jeg to af min søsters børn under 5 år 

2 flyve dragt 

2 støvler 

de var på tilbud ca 600kr samlet

og til min dreng 160 den var også på tilbud. Købt også støvler på tilbud men desværre kunne han ikke passe så jeg har aflevere den. Hue har jeg også købt på tilbud. 

Det er nok mest min mor der rigtigt god til at finde masser tilbud !!!! Så hun køber tøj til min søn og min søsters børn. 

Anmeld

2. november 2014

MorDk

Til vores datter:

• Huer x2

• Flyverdragt

• Vinterjakke

• Fleecetrøje

• Vanter x3

• Vinterstøvler

Til vores søn:

• Hue

• Vanter x 2

• Fleecetrøje

• Skisæt (vinterjakke + bukser)

• Vinterstøvler

Omkring 5000kr tror jeg 

Anmeld

2. november 2014

Muffinmus

Mine børn skal have et par rigtige vinterstøvler med Tex.

Ikke kun termostøvler, de sidder af helvedes til til børns fødder og er i mine øjne kun som ekstra støvler.men altid to stk fodtøj da et par ikke er nok i min verden og de kloge hoveder siger man bør variere fodtøj.  Dette gælder jo så også mine børn 

Så skald de have min en jakke. Gerne to stk så der er en reserve. 

Et sæt skitøj eller flyverdragt alt efter alder. Gerne ekstra skibukser hvis der er et uheld

Flere par vanter og luffer og huer, da de har en tendens til at forsvinde 

Puha, skal ikke regne på det, de skal bare have det 

Men køber brugt, køber til januar og sparer dermed en del penge heldigvis.

Min datters Didrikson sæt kostede 300 kr brugt men flot. Me too guld jakke. Brugt 100 kr. Ticket jakke købt i januar,  450 kr. Ecco næsten nye goretex, 125 kr.sorte pigestøvler x 2 ca 100 kr pr stk, mest pænere brug. 

Min søns Napapijri købt brugt sidste år til 300 plus lidt tøj i bytte. Han brugte den sidste år og kan bruge den igen. Danefæ jakke købt januar forrige år. 350 kr.også brugbar i år. Hummel og bilkø skibukser, begge købt på udsalg ca samlet pris 400 kr. Ecco kort støvle 500 på udsalg og Ecco lang støvle på udsalg 300 kr.

Mindstepigen har fået brugt miniature flyverdragt og brugt Ticket dragt. Samlet pris ca 400 kr. Danefæ jakke fra januar til ca 490 kr.

Ecco støvler nye 580 kr +Angulus, næsten som nye 30 kr på loppemarked

Huer og vanter er blandet nyt og brugt

Køber ikke længere vinterstøvler i f.eks Bilja, synes helt ærligt det er røv. Prøvet flyverdragt en gang. Tabte knapper efter 2 mdr...nixed, vil hellere købe ordentlige ting brugt så går ikke på kompromis med noget der skal holde mine børn varme og tørre en vinter på legepladsen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.