Hvor meget bruger I på vinterudstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.831 visninger
25 svar
2 synes godt om
1. november 2014

Mum33

... Til ungerne? Dvs vinterjakke, termostøvler, alm støvler, flyverdragt, huer, vanter, osv. Selvom jeg kan hive op fra kælderen til den yngste, så skal den store jo have nyt, da han gror som ukrudt. Ved det kan gøres billigt - hvilket jeg er ret god til - men stadig er det noget af en udskrivning. 

Hvor meget bruger I og hvor køber I det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2014

Masig

Mener vi brugte ca 1000 kr i år på vinter tøj til vores dreng 2...

Anmeld

1. november 2014

lineog4

Linus på 4 har fået: termostøvler fra føtex da der var 40 % = 119 kr, rap tex støvler fundet på trendsales aldrig brugt 400 kr, en reima flyverdragt fundet til 60% 400 kr (storebrors flyverdragter var købt brugt i denne størrelse og kunne ikke klare et barn til). Ingen vinterjakke og huer og vanter har jeg i gemmerne)

Liam på 7 har fået: ecco støvler 700 kr (glemte da der var to for en i skoringen), vinterjakke didrickson til 750 (ingen tilbud men kan jo så også gå i arv), overtræk fra lagersalg småfolk 200. kr Det er det for huer og vanter har jeg fundet i gemmer.

Dina på 11 gar fået: jakke hummel for 350 på tilbud og viking vinterstøvler for 800. Resten har vi i gemmerne

så for alle 3 =cirka 3700 kr - puha en udskrivning

Anmeld

1. november 2014

Happiness

Den yngste på 8-9mdr.

Flyverdragt 170kr (Købt med 40% rabat i Føtex)

Lange luffer også fra føtex 70kr

Vinterjakke, Molo købt brugt på TS til 150kr

Futter, hun kan ikke gå endnu: 20kr (købt brugt af en veninde)

Huer: Merinould huer, bestilt strikket på TS til 159kr stykket. x 2

Fleecedragt: Hummel, købt brugt til 70kr

Softshellheldragt: Lego. 350kr

1148 kr 

Den ældste på 3år

Flyverdragt Name-it 300kr (købt brugt) Ekstra dragt, hvis den anden er våd.

Flyverdragt Kinley 750kr (Købt i Sverige)

Vinterstøvler Skofus 400kr (De har et dårlig ry, men vi har nu altid været tilfredse og haft tørre fødder )

Termostøvler_ 150kr fra Føtex

Vinterjakke Molo. Købt brugt for 250kr, ser ud som ny!

Lange vanter 99kr købt i føtex

Softshell dragt fra Lego: 350kr købt på tilbud på nettet. (Bruger den når der er over 8 grader)

Fleecetrøje til indenunder dragten, og til bilture: 60kr købt fra ny på nettet

Huer: Merinould bestil strikket på TS til 159kr x 2

2677kr  (Wow, anede ikke det var SÅ mange penge!)

så 3825kr i alt for 2 børn 

Anmeld

1. november 2014

EnGodMor

til to børn på under fem år, har vi brugt 1300 kr cirka. 

To flyverdragter

To vinter jakker 

To par termostøvler 

To par gummi termostøvler 

To elefant huer 

To almindelige huer 

seks   par strik vanter 

To par luffer

Betaler ikke for navnet på mærkevarer, men betaler for gode kvalitetsvarer i fx bilka, føtex, hogm. 

Anmeld

1. november 2014

Jj1709

Abemor skriver:

... Til ungerne? Dvs vinterjakke, termostøvler, alm støvler, flyverdragt, huer, vanter, osv. Selvom jeg kan hive op fra kælderen til den yngste, så skal den store jo have nyt, da han gror som ukrudt. Ved det kan gøres billigt - hvilket jeg er ret god til - men stadig er det noget af en udskrivning. 

Vinterjakke fra Bilka 200,- 

flyverdragt, genbrug fra sidste år ( Molo ) 

ecco vinterstøvler 700,- 

Termo støvler 35,- på tilbud i Føtex 

Termo tøj 150,- i bilka 

Regntøj fra mikkline 399,- 

Huer og vanter har vi i gemmerne 

Anmeld

1. november 2014

Moar2011

Abemor skriver:

Jeg har brugt næsten 1500kr på 2 vinter jakker, termo støvler, alm støvler, termo tøj, 2 flyver dragter og en hue  

Anmeld

1. november 2014

MysteriousAngel

I år faldt vi over nogle billige nye ting. Feks en verre de terre Flyverdragt til under halv pris. Jeg er rigtig god til at finde sko og jakker lige før sæsonen slutter hvor de er voldsomt nedsat. Fik feks vinterstøvler sat ned fra 799 til 99. 

Anmeld

1. november 2014

lineog4

EnGodMor skriver:

til to børn på under fem år, har vi brugt 1300 kr cirka. 

To flyverdragter

To vinter jakker 

To par termostøvler 

To par gummi termostøvler 

To elefant huer 

To almindelige huer 

seks   par strik vanter 

To par luffer

Betaler ikke for navnet på mærkevarer, men betaler for gode kvalitetsvarer i fx bilka, føtex, hogm. 

Det er jo ikke kun navnet men også fx pasform. Mine børns fødder passer bare hverken i Føtex eller Kvicklys fodtøj - den mindste har så fået termostøvler fra føtex, men synes nu aldrig termostøvler alligevel siddet okay så det var lige meget 

Kender ikke deres flyverdragter, men har før haft en dårlig fra ticket (i mine øjne) og altid haft tørre og varme børn i reima, så må jo bare søge efter dem på tilbud.

Anmeld

1. november 2014

Vik

Vi har været så heldige at vores datter passer alt sit tøj/sko fra sidste år. Så det blev til 189,- for et par termostøvler og en tynd hue 79,-. Regner dog med at bruge en del til januar, så er vi klar til næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.