Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du har ret i at der ikke direkte filmes når hun føder - det er mig der formulerede det forkert. Vi skal ikke dømme det, det er jo op til den enkelte. Jeg tænker bare om der er nogen der blive stødt over at se så private omstændigheder. Eller om det er ok, når nu det er en kendt sanger?
Du har ret i at der ikke direkte filmes når hun føder - det er mig der formulerede det forkert.
Vi skal ikke dømme det, det er jo op til den enkelte.
Jeg tænker bare om der er nogen der blive stødt over at se så private omstændigheder. Eller om det er ok, når nu det er en kendt sanger?
Så skulle vi da ikke se de unge mødre og alle de der fødsels/baby programmer jeg ikke kan huske hvad hedder. Kan slet ikke se hvad man skulle blive stødt af der.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hans kone og ham, har også på et klip efter fødslen udtalt, at det var deres måde at tackle fødslen på, så nej - jeg synes ikke han går over stregen
http://www.ok.co.uk/celebrity-news/robbie-williams-gushes-about-his-wife-ayda-field-after-she-gives-birth-to-a-baby-boy
^ tjek sidste klip ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128