Robbie Williams filmer fødselen af sit andet barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.309 visninger
11 svar
17 synes godt om
31. oktober 2014

Purpleandpink.dk

Har I set Robbie Williams synge og danse mens hans kone føder?

Går han lidt for langt over stregen og lader os komme for tæt på? Eller er det ok at vise os at de også kun er mennesker?

Hvad synes I om det?

Om ikke andet skal de da ihvertfald have et stort tillykke med på vejen herfra :-)

Jeg har postet klippet over på min facebook side - tag et kig her: https://www.facebook.com/purpleandpink.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2014

anynom

Purpleandpink.dk skriver:

Går han lidt for langt over stregen og lader os komme for tæt på? Eller er det ok at vise os at de også kun er mennesker?

Hvad synes I om det?

Om ikke andet skal de da ihvertfald have et stort tillykke med på vejen herfra :-)

Jeg har postet klippet over på min facebook side - tag et kig her: https://www.facebook.com/purpleandpink.dk

Ehm, han filmer vel bare hvor konen ligger i en seng? Med lidt veer? 

Hvorfor skal vi dømme om det er langt over stregen? Det er vel kun op til ham selv og hans kone? 

Jeg er måske gået glip af en film hvor konen direkte føder, det skal jeg ikke kunne sige. 

Anmeld

31. oktober 2014

Sprit25

Han viser aldrig fødslen og konen er i den grad med på den! Jeg synes det er virkeligt morsomt og jeg skreg af grin der hvor han under en ve synger: let it go! 

Jeg havde vappet ham en hvis han var min mand men ja hvis Robbie var troppet op på min fødestue! Helt okay 

Anmeld

31. oktober 2014

Purpleandpink.dk

JulieWH skriver:

Ehm, han filmer vel bare hvor konen ligger i en seng? Med lidt veer? 

Hvorfor skal vi dømme om det er langt over stregen? Det er vel kun op til ham selv og hans kone? 

Jeg er måske gået glip af en film hvor konen direkte føder, det skal jeg ikke kunne sige. 

Du har ret i at der ikke direkte filmes når hun føder - det er mig der formulerede det forkert.

Vi skal ikke dømme det, det er jo op til den enkelte.

Jeg tænker bare om der er nogen der blive stødt over at se så private omstændigheder. Eller om det er ok, når nu det er en kendt sanger?

Anmeld

31. oktober 2014

Isabella_mor

Jeg havde svunget ham en ørefigen, om det var Robbie eller om det var min kæreste. 

Havde jeg været den fødende på det tidspunkt, så var jeg gået amok  

Anmeld

31. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis hans kone var sur over det, så var det over stregen, men ellers ikke har du ikke set at de har lagt en video op hvor det er HENDE der går rundt og vrikker med måsen til et eller andet nummer, også på fødestuen   https://m.youtube.com/watch?v=jKUFpJ_1dV4  såååå, jeg gætter på de stadig var på det der stadie hvor smerte ikk overskygger alt andet endnu.

Anmeld

31. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du har ret i at der ikke direkte filmes når hun føder - det er mig der formulerede det forkert.

Vi skal ikke dømme det, det er jo op til den enkelte.

Jeg tænker bare om der er nogen der blive stødt over at se så private omstændigheder. Eller om det er ok, når nu det er en kendt sanger?

Det er da ikke at komme tættere på end diverse programmer i fjernsyn der filmer fødsler helt "up close".

kan ikke se hvem og hvordan det skulle kunne være stødende for, andet end kvinden hvis hun nu ikke var med på den.  

Anmeld

31. oktober 2014

Christine

Hvad synes I om det?

Det ved jeg ikke.. men jeg vil da sige at jeg intet behov har for at se det! Men så lader jeg da bare være med det 

Anmeld

31. oktober 2014

Sissel

Altså selve det at han/de vælger at filme fødslen og offentliggøre det, har jeg intet imod.. Hans opførsel derimod, har jeg svært ved at sluge.. Synes simpelthen han opfører sig som en klaphat.. Se mig, se mig!! Som om han ikke engang kan lade sin kone være i fokus, under fødslen.

Anmeld

31. oktober 2014

Sprit25

Sissel skriver:

Altså selve det at han/de vælger at filme fødslen og offentliggøre det, har jeg intet imod.. Hans opførsel derimod, har jeg svært ved at sluge.. Synes simpelthen han opfører sig som en klaphat.. Se mig, se mig!! Som om han ikke engang kan lade sin kone være i fokus, under fødslen.

Jeg synes han er HERLIG! I mon optik prøver han bare at fjerne fokus fra smerterne den sidste video der blev lagt op lige efter fødslen viser han jo også en omsorgsfuld mand og derudover oplevede jeg han græd i et interview da hans datter blev nævnt. Jeg ELSKER den mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.