kim kardashian/kardashian kids

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ku mine unger sagtens gå i uden problemer!

Syntes det er så typisk amerikansk, at jeg ik helt ka lade være med at grine lidt af det! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2014

lineog4

Nu er det slet ikke i nærheden af min tøjstil så ville ikke vælge det, men ville ikke tænke mere over det end en del der findes i HM.

Elsker små spencer til tumlepiger, men kan bare ikke lide desginet på denne eller for den sags skyld materialet...

Anmeld

31. oktober 2014

anonym10101

Yurie skriver:

Godmorgen de damer

Der er rigtig mange forskellige meninger herinde om ting, så jeg spørg jer... Hvad synes I om det her tøj?

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2814264/I-don-t-want-kid-sex-tape-star-One-mother-s-campaign-remove-damaging-Kardashian-Kids-clothing-Babies-R-Us.html 

Syntes de lyder meget sippede, syntes tøjet er rigtig sødt! Det eneste jeg ikke ville iklæde min datter er det der læder lignende noget

Anmeld

1. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes meget af det er sødt og fint og ikke anderledes end det der hænger i H&M. Det er nok læder looket de i USA synes er for "sexet" - selvom jeg ikke kan se hvordan en kjole kan blive sexet når det er et lille barn som har det på. 

Anmeld

1. november 2014

TNBC

Jeg synes heller ikke selv at der er noget udfordrende ved dem. Nogle af dem er meget søde, men ikke min stil. Men ja det er ikke anderledes meget andet man kan købe rundt omkring.

Og hvis den mor synes det tøj gør hendes barn udfordrende, hvorfor så købe det?

Der er bare nogen der skal brokke sig hele tiden.

Anmeld

2. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Jeg synes heller ikke selv at der er noget udfordrende ved dem. Nogle af dem er meget søde, men ikke min stil. Men ja det er ikke anderledes meget andet man kan købe rundt omkring.

Og hvis den mor synes det tøj gør hendes barn udfordrende, hvorfor så købe det?

Der er bare nogen der skal brokke sig hele tiden.

Det er klassisk USA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.