kim kardashian/kardashian kids

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
15 svar
22 synes godt om
31. oktober 2014

TNBC

Godmorgen de damer

Der er rigtig mange forskellige meninger herinde om ting, så jeg spørg jer... Hvad synes I om det her tøj?

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2814264/I-don-t-want-kid-sex-tape-star-One-mother-s-campaign-remove-damaging-Kardashian-Kids-clothing-Babies-R-Us.html 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2014

Nystart

Er ikke super til det engelsk der.... Men de mener at det er for udfordrende ikke? 

Anmeld

31. oktober 2014

TNBC

Nystart skriver:

Er ikke super til det engelsk der.... Men de mener at det er for udfordrende ikke? 

Jo og for sexet..

Anmeld

31. oktober 2014

L-Mortil3

Jeg er lidt splittet faktisk, ord som udfordrende og sexet er ikke noget der sammenlignes med børn, og det er jo os voksne der giver tøjet den betegnelse... Jeg kan ærligt ikke se forskellen på disse designs og så dem vi har her i Danmark med små kjoler, strutskørt, paliet trusser og trusser med blonde på numsen. Det er jo altid beskueren der dømmer, men havde jeg en lille pige (jeg har drenge) så kan jeg ikke se forskellen på disse og dem i det danske marked... Og kalde børnetøj for både sexet og udfordrende er usmageligt i mine øjne... 

Anmeld

31. oktober 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg kan slet ikke se det sexede og udfordrende ved det tøj. Jeg synes det er noget sejt, fint og smart tøj. Var min datter stor nok til det, kunne jeg da godt finde på at proppe hende i sådan noget 

Anmeld

31. oktober 2014

modesty

Yurie skriver:

Godmorgen de damer

Der er rigtig mange forskellige meninger herinde om ting, så jeg spørg jer... Hvad synes I om det her tøj?

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2814264/I-don-t-want-kid-sex-tape-star-One-mother-s-campaign-remove-damaging-Kardashian-Kids-clothing-Babies-R-Us.html 

Jeg kan ikke se hvorfor det er anderledes end nogle af de ting man kan købe i f.eks H&M. Ved ikke om det er læder-materialet der bliver opponeret imod, eller hvad?

Som en anden også skriver - jeg synes nærmere at det er visse voksne der seksualiserer noget der ikke er seksuelt.

Anmeld

31. oktober 2014

Christine

Yurie skriver:

Godmorgen de damer

Ved ikke om det er for "sexet" for det kan børn jo ikke rigtigt være. Men personligt synes jeg ikke det klæder børn med en nederdel i fake læder f.eks. (det klæder så heller ikke altid voksne, men det er jo en anden side af sagen).

Så det er ikke lige "min" stil og jeg ville ikke putte det på min datter. For mig er det vigtigste at tøjet er behageligt at have på og så må det selvfølgelig gerne være lidt sødt/pænt og klæde barnet...

Noget af det er lidt grimt, synes jeg 

Anmeld

31. oktober 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Nu er DailyMail jo ikke den mest saglige avis i verden, og det gjorde næsten helt ondt at trykke på et link dertil, men jeg var nysgerrig  

Jeg kan ikke se problemet i det tøj - som andre skriver; det er ikke hverken værre eller bedre end alt andet børnetøj, men opstanden er nok pga, at det lige er DEM, der har lavet det.

Min datter havde altså også korte kjoler på, da hun var 0-24 mdr, og jeg har (heldigvis) aldrig mødt nogen, der mente, det var "sexet" og "udfordrende"!

JEg er så også en af dem, der ikke forstår opstanden over BB actionfigurerne - det står sort på hvidt, de henvender sig til aldersgruppen 15+, og jeg tror ikke, de opfordrer til stofmisbrug mere, end GTA promoterer at køre som en brækket arm i trafikken 

Anmeld

31. oktober 2014

Nystart

Jeg er stor modstander af meget korte kjoler, shorts og toppe, generelt....

Nu er min datter så 9 år men gang på gang bumler jeg ind i børn og modebilleder hvor børn ferskvarer små hotpants på hvor man kan se det halve af ballen....

Og jeg synes det er så grotesk og forkert....

Nogle vælger så en kort kjole med leggings eller andet inden under hvilket jeg bedre kan gå med til... Men børn der ikke er tildække generelt er for mig helt forkert....store som små..

Det sender bare et forkert budskab til de forkerte mennesker, og små børn bør ikke være små pynte dukker, som går i mini udgave af voksen vovet tøj....

Men det er jo min mening....

Anmeld

31. oktober 2014

FruStolpe

Jeg synes det er fint og sødt..

De er totalt gale derovre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.