Ville i turde få en til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du få en til? (LÆS TEKST!)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.051 visninger
11 svar
3 synes godt om
30. oktober 2014

Mami

Hej derude 

kort og godt, ville i turde for en mere når første barn er født i uge 32 og andet barn i uge 29?

Barn nr 2 gik bort efter blot 4 Dage grunde hjerneblødninger. Derudover rev moderkageb sig løs (renløsning 11 cm) han blev født ved aks, som gik alt andet end godt.

nr 1 er sensitiv oghar motoriske udfordringer men er ellers ok han tog i øvrigt 36 timer at føde hvor jeg til sidst (efter 30 timer) fik epi og vedrop 

skal siges jeg ville blive fulgt tæt skal have progesteron og ceklage. 

udyb gerne hvorfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nej jeg ville ikke turde det...

det er svært at forklare hvorfor på skrift...

så det korte svar er bare nej det ville jeg ikke gøre...

Anmeld

30. oktober 2014

Goggelogge

Jeg ville godt turde når sygehuset helt sikkert ville tjekke dig igennem hele forløbet..

Anmeld

30. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har stemt nej. Jeg er virkelig ked af at høre at I har mistet. Og med den baggrund ville jeg ikke turde skulle det samme igennem igen. Medmindre chancerne ville være bedre denne gang. Måske ved at noget var ændret. (Teknologi, eller bestemt medicin, andre forhold etc)

men nu er det heller ikke mig der står i den situation. Det kan da også være at jeg følte at vi blev nødt til at prøve igen

Anmeld

30. oktober 2014

Missy_B

Ja, under forudsætning af, at nr 1 og 2 blev født for tidligt af 2 forskellige årsager.

Hvis årsagen på dem begge var den samme tror jeg ikke at jeg psykisk ville turde gå igennem det.

Anmeld

30. oktober 2014

Jj1709

Det ville jeg bestemt turde, hvis jeg følte for det... 

Jeg ved af erfaring at de holder ekstra godt øje med en hvis der har været komplikationer osv i tidligere forløb 

Anmeld

30. oktober 2014

Christine

Mami skriver:

Hej derude 

kort og godt, ville i turde for en mere når første barn er født i uge 32 og andet barn i uge 29?

Barn nr 2 gik bort efter blot 4 Dage grunde hjerneblødninger. Derudover rev moderkageb sig løs (renløsning 11 cm) han blev født ved aks, som gik alt andet end godt.

nr 1 er sensitiv oghar motoriske udfordringer men er ellers ok han tog i øvrigt 36 timer at føde hvor jeg til sidst (efter 30 timer) fik epi og vedrop 

skal siges jeg ville blive fulgt tæt skal have progesteron og ceklage. 

udyb gerne hvorfor.

Jeg tror mit ønske om et barn mere ville overskygge frygten, selv om jeg ville være meget nervøs. Har selv en løsning og derfor meget akut ks bag mig, dog nok ikke komplet løsning men ved det ikke da vi aldrig hørte noget om det.

Det har dog gjort det svært at nyde efterfølgende graviditeter fuldt ud, selv om det endte godt i mit tilfælde.

Så mit råd vil være - udover det medicinske og hvad de nu kan gøre for dig - evt at få hjælp til ikke at være bange gennem hele en evt graviditet, for det er for hårdt.

Anmeld

30. oktober 2014

Mother-love

Først vil jeg sige hvor må det være hårdt for jer at være igennem.

det er rigtig svært at stemme. For hvis begge blev født for tidligt af samme årsag ville jeg nok ikke turde trække mig selv igennem det igen hvis det nu skulle gå galt.

men hvis det ikke er af samme årsag ville jeg overveje det is jeg virkelig ønskede et barn mere.

jeg synes at hvis i føler at i har overskud til det og virkelig brænder for et barn mere så skal i gøre det. 

Men ville sagtens kunne forstå hvis i ikke turde. For det må virkelig være super hårdt at gå igennem det i har været igennem.

Anmeld

30. oktober 2014

Mami

Tak for jeres svar om grunden er den samme er både ja og nej. 

Jeg begyndte at bløde allerede i uge 21 med nr 2, gik i fødsel uden vandafgang i uge 23 - fødslen blev stoppet, jeg var inde 1-2 gange om ugen med blødning, 100% sengeliggende og scanninger var til konstant uden de fandet noget (aner ikke hvordan de har overset det) , til sidst kom han  til verden grundet veer og senere vandafgang (1,5 timers veer) uge 29+0

nr 1 var jeg besværet af bl men ellers havde jeg det fint,  uge 30+6 får jeg veer eller dvs det ved jeg ikke at jeg gør, det gør bare mega ondt og maven bliver sten hård, jeg ringer til fødegangen som godt vil se mig, på vej til bilen går vandet (20 mins veer med 1,5-2 min imellem) fødslen blev stoppet et par gange, og går så i fødsel uge 32+0 og føder 32+2 

begge børn var store af uge 29 og 32 babyer.

Nr 1 vejede 2232 og var 49 cm 

nr 2 vejede 1530 gram og var 42,5 cm. 

Jeg ved jeg vil blive fulgt tæt nu, vi holder pause med pb frem til januar, og jeg er på p-piller pt, hvilket da sætter tankerne igang 

Anmeld

31. oktober 2014

Mami

Hov glemte at skrive så begge fødsler startede med veer og vandafgang, men der var flere komplikationer med nr 2 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.