mærker ikke baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2014

stm2812

TL89 skriver:

Jeg har lige snakket med fødegangen og fik af vide det var helt normalt. Hvis hun har vendt sig på en måde så jeg ikke rigtig kan mærke hende andet end de små bobler, men jeg skulle bare ringe igen hvis jeg ville ind og have lyttet på hende og jeg skulle også bare ringe igen i morgen hvis jeg ikke har mærket hende der.  

Held og lykke med detHåber det allerbedste og tænker på dig.

giv meget gerne lyd i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

TL89

stm2812 skriver:

Held og lykke med detHåber det allerbedste og tænker på dig.

giv meget gerne lyd i morgen

Tak  

Jeg håber bare at hun har vendt sig så jeg ikke rigtig kan mærke hende nu, og moderkagen ligger også ud mod min mave, så det gør det heller ikke bedre, men jeg plejer at kan mærke hende ret tydeligt  

Anmeld

30. oktober 2014

mortilsilke

Jeg er et af de tilfælde, hvor det er bevist at hellere ringe og tage ind og blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt! Jeg oplevede mindre liv og ringene kl 23 om aften, var derinde kl 01, og sendt hjem igen fordi alt var "fint". Morgenen efter var jeg derinde igen og blive tjekket, og klokken 18.25 blev hun taget ved akut kejsersnit da hun havde brain sparring. Hvis jeg ikke havde reageret var det ikke sikkert at jeg havde født en levende baby, så ring ring ring! 

Anmeld

30. oktober 2014

TL89

VenterVanessa skriver:

Jeg er et af de tilfælde, hvor det er bevist at hellere ringe og tage ind og blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt! Jeg oplevede mindre liv og ringene kl 23 om aften, var derinde kl 01, og sendt hjem igen fordi alt var "fint". Morgenen efter var jeg derinde igen og blive tjekket, og klokken 18.25 blev hun taget ved akut kejsersnit da hun havde brain sparring. Hvis jeg ikke havde reageret var det ikke sikkert at jeg havde født en levende baby, så ring ring ring! 

Det lyder ikke særlig rart.. Jeg kan mærke hende lidt mere her til aften, men fik af vide af jordemoderen på fødegangen at hvis jeg stadig ikke rigtig kunne mærke hende i morgen skulle jeg bare ringe igen og så kunne jeg komme ind og få lyttet til hende  

Anmeld

30. oktober 2014

TL89

VenterVanessa skriver:

Men nu bliver jeg alligevel lidt nervøs, hvad betyder det brain sparring ? 

Anmeld

31. oktober 2014

mortilsilke

TL89 skriver:

Men nu bliver jeg alligevel lidt nervøs, hvad betyder det brain sparring ? 

Jeg ville ikke gøre dig nervøs, jeg ved bare at der er nogle der ikke vil ringe fordi de er bange for at være til besvær.. Det var min kæreste der for 5 uger siden sagde jeg skulle ringe, fordi jeg ikke havde lyst, og det er jeg godt nok glad for i dag.. 

Puha, altså, sådan som jeg fik det forklaret, er det fordi min moderkage af ukendte grunde bare stoppede med at virke, og flowet til hendes hovede blev dårligere og dårligere. Hun var omkring 20% for lille, og det viste sig så at være fordi hun fik så lidt næring af mig, at hun prioriterede næring til hjerte og hjerne, og så fik resten af kroppen ikke næring.

Anmeld

31. oktober 2014

TL89

VenterVanessa skriver:

Jeg ville ikke gøre dig nervøs, jeg ved bare at der er nogle der ikke vil ringe fordi de er bange for at være til besvær.. Det var min kæreste der for 5 uger siden sagde jeg skulle ringe, fordi jeg ikke havde lyst, og det er jeg godt nok glad for i dag.. 

Puha, altså, sådan som jeg fik det forklaret, er det fordi min moderkage af ukendte grunde bare stoppede med at virke, og flowet til hendes hovede blev dårligere og dårligere. Hun var omkring 20% for lille, og det viste sig så at være fordi hun fik så lidt næring af mig, at hun prioriterede næring til hjerte og hjerne, og så fik resten af kroppen ikke næring.

Puha det lyder godt nok som en slem omgang, håber da hun har det godt i dag så. hvor langt var du der ? 

Jeg fik ringet til fødegangen og jeg kan også mærke der er ved at komme lidt mere gang i hende nu  

Anmeld

31. oktober 2014

mortilsilke

TL89 skriver:

Puha det lyder godt nok som en slem omgang, håber da hun har det godt i dag så. hvor langt var du der ? 

Jeg fik ringet til fødegangen og jeg kan også mærke der er ved at komme lidt mere gang i hende nu  

Det var rigtig hårdt. Hun har det godt, jeg ramte terminsdatoen i dag, og hun har ramt de 3 kg. Men hun vejede kun 2010 gram da hun blev født, på trods af jeg var 35+1, men det er så pga hun intet næring fik. Det var en hård start, og hun skulle have hjælp til vejrtrækning og mad gennem sonden, men det går fremad. Nu kæmper vi bare med et umodent tarmsystem, så hun skriger og vrider sig 70% af døgnet 

Anmeld

31. oktober 2014

TL89

VenterVanessa skriver:

Det var rigtig hårdt. Hun har det godt, jeg ramte terminsdatoen i dag, og hun har ramt de 3 kg. Men hun vejede kun 2010 gram da hun blev født, på trods af jeg var 35+1, men det er så pga hun intet næring fik. Det var en hård start, og hun skulle have hjælp til vejrtrækning og mad gennem sonden, men det går fremad. Nu kæmper vi bare med et umodent tarmsystem, så hun skriger og vrider sig 70% af døgnet 

Puha hvor må det være hårdt, men det er da godt det går fremad med hende.  

Håber da for jer at der snart kommer styr på tarmsystemet og bare nyde jeres datter uden nogle komplikationer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.