mærker ikke baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
18 svar
3 synes godt om
30. oktober 2014

TL89

Årh ha jeg bliver en smule bekymret efterhånden.  Jeg har ikke rigtig mærket bette pigen i dag. Jeg er 24+3 så skulle jo vel gerne mærke hende hver dag.  :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2014

foto på lærred

TL89 skriver:

Årh ha jeg bliver en smule bekymret efterhånden.  Jeg har ikke rigtig mærket bette pigen i dag. Jeg er 24+3 så skulle jo vel gerne mærke hende hver dag.  :/ 

Har du prøvet tricket med at drikke et stort glas iskold vand? Det skulle forhåbenlig sætte fut i lillepigen. 

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Den perfekte julegave til manden der har alt

Anmeld

30. oktober 2014

WilliamDSTN

TL89 skriver:

Jordmødrene siger at man skal ringe hvis man ikk mærker barnet, jeg ville gøre som Camilla siger drik et glas kold vand og hvis det ikk hjælper ring til din jordmor ? 

Anmeld

30. oktober 2014

TL89

Jeg har prøvet både at drikke koldt vand og puffe lidt til hende men det hjælper ikke rigtig. Kan man godt ringe til jordemoderen på det her tidspunkt ? 

Anmeld

30. oktober 2014

stm2812

TL89 skriver:

Jeg har prøvet både at drikke koldt vand og puffe lidt til hende men det hjælper ikke rigtig. Kan man godt ringe til jordemoderen på det her tidspunkt ? 

Ellers så ring til fødegangen og få dem til at tjekke. Hvis du er vant til at mærke hende og koldt vand ikke har hjulpet, ville jeg insistere på de kigger på dig

Held og lykke

Anmeld

30. oktober 2014

TL89

stm2812 skriver:

Ellers så ring til fødegangen og få dem til at tjekke. Hvis du er vant til at mærke hende og koldt vand ikke har hjulpet, ville jeg insistere på de kigger på dig

Held og lykke

Kunne være jeg skulle give dem et kald. Men vil jo heller ikke virke for hysterisk. 

Anmeld

30. oktober 2014

grinny

TL89 skriver:

Kunne være jeg skulle give dem et kald. Men vil jo heller ikke virke for hysterisk. 

Du er ALDRIG til besvær! 

Ring 

Anmeld

30. oktober 2014

WilliamDSTN

TL89 skriver:

Jeg har altid hørt at når man ikk mærker dem så sent som du er henne så skal man ringe 

Anmeld

30. oktober 2014

foto på lærred

Better save than sorry. Du skal slet ikke tænke at du er til besvær. Kom endelig med en opdatering, når alt er som det skal være. Håber de har mulighed for at tjekke dig, så du får ro i sjælen. 

Camilla 

www.foto-paa-laerred.dk 

Den perfekte julegave. 

Anmeld

30. oktober 2014

TL89

Jeg har lige snakket med fødegangen og fik af vide det var helt normalt. Hvis hun har vendt sig på en måde så jeg ikke rigtig kan mærke hende andet end de små bobler, men jeg skulle bare ringe igen hvis jeg ville ind og have lyttet på hende og jeg skulle også bare ringe igen i morgen hvis jeg ikke har mærket hende der.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.