Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
grinny skriver: Ja det føles som flere uger
Ja det føles som flere uger
Ja Men pludselig er det testdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Har testet igen i dag 3+5.. Første billede er inden for tid, andet er efter 10 min ca.. Hold nu op hvor jeg HÅBER den er der denne gang. Kan ikke klare endnu en bio..
Har testet igen i dag 3+5.. Første billede er inden for tid, andet er efter 10 min ca..
Hold nu op hvor jeg HÅBER den er der denne gang. Kan ikke klare endnu en bio..
Endnu engang tillykke, krydser fingre for dig
Har du børn i forvejen?
Jeg krydser alt hvad jeg kan
martsmoar skriver: Endnu engang tillykke, krydser fingre for dig Har du børn i forvejen?
Tak skal du ha
Nej, jeg har ingen børn
tarkoflen skriver: Jeg krydser alt hvad jeg kan
Tak
Åh åh åh, der hoppede jeg lige en gang i sofaen
Yes, yes, yes, nøj hvor jeg dog håber så inderligt at den er rigtig god på blodprøven også. Og at den lille purk bliver siddende de næste lange 8 måneder
Hvornår skal du have taget blodprøve
BigHope13 skriver: Åh åh åh, der hoppede jeg lige en gang i sofaen Yes, yes, yes, nøj hvor jeg dog håber så inderligt at den er rigtig god på blodprøven også. Og at den lille purk bliver siddende de næste lange 8 måneder Hvornår skal du have taget blodprøve
Hahaha, hvor er du sød
Det skal jeg på tirsdag, og igen på torsdag Har fået en opfølgende bp, for at sikre mig at tallet siger som det skal Hvis den altså er der
Håber og ber til, den bliver siddende 8 måneder mere håber sådan det lykkes jer nu.
asff skriver: Håber og ber til, den bliver siddende 8 måneder mere håber sådan det lykkes jer nu.
Tusind tak
o1Mutte skriver: Hahaha, hvor er du sød Det skal jeg på tirsdag, og igen på torsdag Har fået en opfølgende bp, for at sikre mig at tallet siger som det skal Hvis den altså er der
Åh det var en god ide, det må jo også være med til at give lidt ro hos dig når der bliver fulgt ordentlig op på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128