Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har testet igen i dag 3+5.. Første billede er inden for tid, andet er efter 10 min ca..
Hold nu op hvor jeg HÅBER den er der denne gang. Kan ikke klare endnu en bio..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke ! Må din spire blive siddende !
A. N. Onymsen skriver: Tillykke ! Må din spire blive siddende !
Tak jeg håber
o1Mutte skriver: Har testet igen i dag 3+5.. Første billede er inden for tid, andet er efter 10 min ca.. Hold nu op hvor jeg HÅBER den er der denne gang. Kan ikke klare endnu en bio..
Håber på det bedste svar på blodprøve
Testen er da i hvert fald positiv..
Christine skriver: Håber på det bedste svar på blodprøve Testen er da i hvert fald positiv..
Ja det er den Men det har jeg prøvet før, hvor jeg alligevel endte med at blive slemt skuffet Så nu prøver jeg at slå koldt vand i blodet Selvom det er temmelig svært
Behøver jeg overhovedet at skrive noget?
grinny skriver: Behøver jeg overhovedet at skrive noget?
Hihi nej, det behøver du ikke
Hvordan har du det?
o1Mutte skriver: Hihi nej, det behøver du ikke Hvordan har du det?
Tjaaaa, jeg venter venter ooooog... venter lidt mere
Eij det er jo lige omkring disse dage at et æg måske sætter sig fast
Men vil helst ikke spekulere for meget i symptomer og tegn, prøver at leve et normalt liv Haha, som om det er muligt
grinny skriver: Tjaaaa, jeg venter venter ooooog... venter lidt mere Eij det er jo lige omkring disse dage at et æg måske sætter sig fast Men vil helst ikke spekulere for meget i symptomer og tegn, prøver at leve et normalt liv Haha, som om det er muligt
Hehe ventetiden er ulidelig.. Utroligt at 14 dage kan føles så lange
Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig
o1Mutte skriver: Hehe ventetiden er ulidelig.. Utroligt at 14 dage kan føles så lange Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig
Ja det føles som flere uger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128