Hvad gør jeg for at få ham væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Natteravnen skriver:

Skal der ikke usandsynligt meget for at få et tilhold? Beviser evt? Fysiske? 

og vi har vel alle set de programmer, hed de forfulgt? Hvor man kan se hvor lidt et tilhold reelt hjælper - og hvor lidt der bliver gjort fordi det ikke kan bevises og selvom det kan bevises at han tropper op på din bopæl, hvis nu han går på fortovet så sker der ingenting for TS er jo ikke kommet fysisk til skade.... Der skal jo næsten lig på bordet førend der bliver gjort noget i disse sager.  Men hvor lyder de begge to rigtig rigtig RIGTIG usunde for dig, TS. 

Jeg ved det faktisk ikke, men TS kan jo kontakte politiet for at høre nærmere. Men til en begyndelse kan den blotte trussel måske få ham til, at holde sig væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

Sissel

Måske du skulle fortælle ham at din kæreste truer med at gøre ikke kun ham ondt, men også dig selv. Hvis han virkelig holder af dig vil han ikke have at der sker dig noget..

Anmeld

29. oktober 2014

Nystart

Et tilhold er ikke sådan bare lige at få... Heller ikke selvom han dukker op og skriver.....

Vi forsøgte med en der havde og var fysisk men nope ikke nok til tilhold...

Skær ud i pap at han skal blive langt væk og di agter at kontakte politiet hvis han kontakter dig igen...Og gem beskeder.... 

Og så ville jeg vælge at fortælle min kæreste det som det var inden andre gjorde det... For det er bare et spørgsmål om tid.... Og en ting er at lave lort, men en anden ting er at benægte eller den anden selv skal finde ud af dine løgne... Det ødelægge som oftest mere end selve det du har gjort 

Anmeld

29. oktober 2014

SS82

Bor din kæreste og dig ikke sammen? Tænker bare hvis han tropper op på din adresse så ser din kæreste ham vel? Og ellers er det et spørgsmål om tid at han ser ham en dag din kæreste er hos dig. Derfor ville jeg lægge kortne på bordet og fortælle hvordan landet ligger inden han møder ham eller af andre veje hører om ham. Dessuden er det ikke holdbart for dig at være i et forhold med en der truer med at smadre dig eller andre. Og ham den anden virker nu heller ikke for sund. 

Anmeld

29. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Er din kæreste voldelig mod dig siden du frygter at han virkelig vil gøre dig noget hvis han fandt ud af det? Er han sygelig jaloux? 

Hvorfor vil du give ham/jeres forhold endnu en chance når du jo endelig har erkendt at han ikke ændre sig? 

Har du prøvet at være ærlig overfor den anden fyr og fortælle ham at du elsker din kæreste, du har fortrudt sidespringet og din kæreste vil blive voldelig overfor dig og ham hvis han opdager hans eksistens? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.