Hvad gør jeg for at få ham væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.873 visninger
14 svar
63 synes godt om
29. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sagen er den kort, at jeg har været sammen med en anden fyr.

mkn kæreste var en idiot og virkelig led mod mig. Længere historie. Til sidst søgte jeg bekræftelse og fandt ham her den anden som jeg så har været sammen med.

han er faldet for mig, og har sagt han elsker mig osv. 

Han ved jeg havde en kæreste..

Men jeg vil ham ikke mere, har indset at min kæreste nok ik ændre sig men det er svært, men vil godt give det en chance for 120ende gang. 

Han ved det Elvfølgelig ikke og skal han ikke vide. Han sagde så sent som igår til mig at hvis jeg havde fundet en anden, så gik han amok og smadrede fjæset på os begge :/

jeg ved godt at jeg har dummet mig så det vil jeg ikke høre vil egentlig bare have hjælp til hvad jeg gør for at sige jeg ik vil ham her den anden fyr? 

Sodst jeg sagde det troppede han op på min adresse kl21 om aftenen :/ 

rigtig lort jeg har rodet mig ud i. Men jeg er vel ikke den eneste der ender ud i det i verden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Bloker hans nummer. Han mister interessen, når der ikke kommer nogen respons. 

Anmeld

29. oktober 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Bloker hans nummer. Han mister interessen, når der ikke kommer nogen respons. 

Tror bare han tropper op på adressen som han har gjort før

Anmeld

29. oktober 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Sagen er den kort, at jeg har været sammen med en anden fyr.

mkn kæreste var en idiot og virkelig led mod mig. Længere historie. Til sidst søgte jeg bekræftelse og fandt ham her den anden som jeg så har været sammen med.

han er faldet for mig, og har sagt han elsker mig osv. 

Han ved jeg havde en kæreste..

Men jeg vil ham ikke mere, har indset at min kæreste nok ik ændre sig men det er svært, men vil godt give det en chance for 120ende gang. 

Han ved det Elvfølgelig ikke og skal han ikke vide. Han sagde så sent som igår til mig at hvis jeg havde fundet en anden, så gik han amok og smadrede fjæset på os begge :/

jeg ved godt at jeg har dummet mig så det vil jeg ikke høre vil egentlig bare have hjælp til hvad jeg gør for at sige jeg ik vil ham her den anden fyr? 

Sodst jeg sagde det troppede han op på min adresse kl21 om aftenen :/ 

rigtig lort jeg har rodet mig ud i. Men jeg er vel ikke den eneste der ender ud i det i verden.

" Sidst jeg sagde det"? Det vil sige at du tidligere har fortalt ham at du ikke er interesseret i at være sammen med ham længere? For så har du nok et problem - hvorfor skulle han tro på dig nu?

Du kan jo altid smide kortene på bordet, og fortælle ham at din kæreste vil smadre hans fjæs hvis han regner ud at han findes ...

Hvilket bringer mig til min vigtigste pointe: Hvad fanden laver du med en mand der truer med at smadre dig??

Anmeld

29. oktober 2014

Ronja_R

altså er han ikke et voksent menneske? for det lyder godt nok ikke sådan.. hvis han bliver ved med at troppe op på din adresse så ville jeg give ham en advarning om at melde ham til politiet.. det burde da kunne sætte en stopper for sådan en uvoksen opførelse...

Anmeld

29. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Tror bare han tropper op på adressen som han har gjort før

Så ring efter politiet. 

Det lyder til at begge de her fyre er nogle idioter.. Sorry.

Anmeld

29. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Altså hvis alt anet fejler, kan du jo true ham med et tilhold. Men hvis du reelt skal have et tilhold, skal du henvende dig hos politiet.

Det lyder som om, at det ikke bliver ved med at holde, det med at kæresten ikke skal finde ud af det.

Anmeld

29. oktober 2014

SandraXOXO

Hvorfor dropper du ikke begge fyre? De lyder usunde for dig.

Anmeld

29. oktober 2014

EAF

Altså hvis alt anet fejler, kan du jo true ham med et tilhold. Men hvis du reelt skal have et tilhold, skal du henvende dig hos politiet.

Det lyder som om, at det ikke bliver ved med at holde, det med at kæresten ikke skal finde ud af det.

Skal der ikke usandsynligt meget for at få et tilhold? Beviser evt? Fysiske? 

og vi har vel alle set de programmer, hed de forfulgt? Hvor man kan se hvor lidt et tilhold reelt hjælper - og hvor lidt der bliver gjort fordi det ikke kan bevises og selvom det kan bevises at han tropper op på din bopæl, hvis nu han går på fortovet så sker der ingenting for TS er jo ikke kommet fysisk til skade.... Der skal jo næsten lig på bordet førend der bliver gjort noget i disse sager.  Men hvor lyder de begge to rigtig rigtig RIGTIG usunde for dig, TS. 

Anmeld

29. oktober 2014

Bshizzle

Du kalder din kæreste en idiot?? Hvad er du så?? (Undskyld mig.. Men man kalder ikke en anden idiot hvis man selv sejler i samme sø!) 

Syntes ærligt talt at du skal ligge alle kort på bordet! 

Hverken du fortjener at få sådan en udmelding/behandling fra din kæreste  eller du fortjener at være din kæreste utro. 

Længere er den ikke! 

Hvis i virkelig begge ønsker at redde jeres forhold, så fortjener din kæreste at få alt afvide hva du selv har gjort mod ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.