Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisette W skriver: Jeg er i uge 17 og jeg har endnu ikke fået en tid hos en jordemoder, er det normalt? Da jeg var til NF scanning undrede de sig over at de ingen papirer havde på mig. De sagde min læge ikke havde sendt nogle, men det har han. Han viste mig at hospitalet havde kvitterede for dem allerede i august. For to uger siden ringede jeg så til hospitalet, og de sagde at jeg nok skulle modtage et brev fra dem, hvor i der ville stå hvornår jeg skal til første konsultation. Jeg har endnu ikke modtaget noget brev, hverken elektronisk eller i postkassen. Hvornår var i til jordemoder første gang?
Jeg er i uge 17 og jeg har endnu ikke fået en tid hos en jordemoder, er det normalt?
Da jeg var til NF scanning undrede de sig over at de ingen papirer havde på mig. De sagde min læge ikke havde sendt nogle, men det har han. Han viste mig at hospitalet havde kvitterede for dem allerede i august. For to uger siden ringede jeg så til hospitalet, og de sagde at jeg nok skulle modtage et brev fra dem, hvor i der ville stå hvornår jeg skal til første konsultation.
Jeg har endnu ikke modtaget noget brev, hverken elektronisk eller i postkassen. Hvornår var i til jordemoder første gang?
Jeg var i 14+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak for alle jeres svar. Jeg har ringet til dem først gang for 3 uger siden, så igen ugen efter, men nu har jeg ringet for 3. gang, og det var lykkens gang, denne gang fik jeg en tid til næste uge!
Lisette W skriver: Tak for alle jeres svar. Jeg har ringet til dem først gang for 3 uger siden, så igen ugen efter, men nu har jeg ringet for 3. gang, og det var lykkens gang, denne gang fik jeg en tid til næste uge!
Hvor dejligt... Ofte hjælper det lige og prikke lidt til dem..
Hej
Her er et link til anbefalinger til svangreomsorgen i Danmark. Da det er anbefalinger, er det sikkert ikke en ret man har, men prøv at se på skemaet side 42 -
https://sundhedsstyrelsen.dk/publ/Publ2013/10okt/Svangreomsorg2013.pdf
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128