Hvornår skal man til jordemoder første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.676 visninger
13 svar
1 synes godt om
28. oktober 2014

Lisette W

Jeg er i uge 17 og jeg har endnu ikke fået en tid hos en jordemoder, er det normalt?

Da jeg var til NF scanning undrede de sig over at de ingen papirer havde på mig. De sagde min læge ikke havde sendt nogle, men det har han. Han viste mig at hospitalet havde kvitterede for dem allerede i august. For to uger siden ringede jeg så til hospitalet, og de sagde at jeg nok skulle modtage et brev fra dem, hvor i der ville stå hvornår jeg skal til første konsultation.

Jeg har endnu ikke modtaget noget brev, hverken elektronisk eller i postkassen. Hvornår var i til jordemoder første gang?    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Sandratoft

Lisette W skriver:

Jeg er i uge 17 og jeg har endnu ikke fået en tid hos en jordemoder, er det normalt?

Da jeg var til NF scanning undrede de sig over at de ingen papirer havde på mig. De sagde min læge ikke havde sendt nogle, men det har han. Han viste mig at hospitalet havde kvitterede for dem allerede i august. For to uger siden ringede jeg så til hospitalet, og de sagde at jeg nok skulle modtage et brev fra dem, hvor i der ville stå hvornår jeg skal til første konsultation.

Jeg har endnu ikke modtaget noget brev, hverken elektronisk eller i postkassen. Hvornår var i til jordemoder første gang?    

Jeg var afsted okring uge 20

Anmeld

28. oktober 2014

Stjerneskud84

Jeg tror det er meget forskelligt hvornår man skal til jordmoder.. 

Jeg kan ikke huske præcis hvornår jeg var afsted, men ret sent i graviditeten. 

Anmeld

28. oktober 2014

Lisette W

Ok, tak for jeres svar. I den mappe jeg fik ved NF scanningen står der at man skal til jordemoder første gang mellem uge 13 og 16. Det er derfor jeg jeg går og venter på den indkaldelse  

Anmeld

28. oktober 2014

Stjerneskud84

Lisette W skriver:

Ok, tak for jeres svar. I den mappe jeg fik ved NF scanningen står der at man skal til jordemoder første gang mellem uge 13 og 16. Det er derfor jeg jeg går og venter på den indkaldelse  

Ellers giv et kald dertil og hør ad.. 

Anmeld

28. oktober 2014

Kay

gå ind opå dit fødesteds hjemmeside og find jordmorkontorets telefon nr. og ring til dem og få dem til at se om de har fået papire på dig  

Anmeld

28. oktober 2014

Cederstrom01

Jeg er 13+3 i dag.

Jeg har selv haft ringet til jordemoderen i dag for at bestille tid, da jeg heller ikke har modtaget noget brev. Jeg fik en tid til D 11 november.

Hvis jeg var dig, så ville jeg lige ringe dertil :-) 

Anmeld

28. oktober 2014

LouiseH85

Lisette W skriver:

Jeg har også læst at det er mellem uge 13 og 16.

Jeg skal afsted første gang på torsdag og da er jeg 15+0.

Jeg fik dog først invitationen i fredags, noget sent, men okay...

Hvis jeg var i dit sted, ville jeg ringe og spørge ad.

Anmeld

28. oktober 2014

KatjaBN

Jeg fik tilsendt brev, med tid til JM 

Men tror jeg var 15+?, første gang jeg var afsted

Anmeld

28. oktober 2014

Anitta J

Jeg har lige været afsted til første jordemoder besøg i dag og jeg er 15+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.