Hvad laver I i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

Mor til Frederic og Freya

Senia skriver:

Nøj hvor er din dreng da bare super dejlig altså - og så med det strithår super charmerende er han

Smiler.... han får det sat næsten hver dag, det passer lige til den fræksak han er... På hans sutter står der også 'Frederic den frække'

Han hev lampen ud af væggen i går da han blev puttet... den der over hans puslebord, ved at stå i hans fodende og hive i ledningen. Alt røg med ud af væggen. BANDIT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

MetteT

Trunten er puttet og jeg glor fangerne på fortet.. Ved ikk helt om jeg magter en time med Sidney Lee..
Manden er til gl. klasse fest, så der er dømt rå hygge alene tid i fifaen..

Knus Mette

Anmeld

22. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg skal afsted med min kæreste og min veninde til en fest hos en ven med sportstema. Vi skal ankomme udklædt i sportstøj og spille Wii

Anmeld

22. august 2009

SaNiNa

Rosa skriver:

Jeg skal afsted med min kæreste og min veninde til en fest hos en ven med sportstema. Vi skal ankomme udklædt i sportstøj og spille Wii

Det lyder bare super skæg

Anmeld

22. august 2009

Lone Jakobsen

MetteT skriver:

Trunten er puttet og jeg glor fangerne på fortet.. Ved ikk helt om jeg magter en time med Sidney Lee..
Manden er til gl. klasse fest, så der er dømt rå hygge alene tid i fifaen..

Knus Mette

he he...lyder næsten som min aften, bortset fra at jeg ikke kan se fangerne på fortet
her sover baby nemlig og manden er også til gammel elevfest.... er de mon det samme sted henne??

Anmeld

22. august 2009

MetteT

nutche skriver:

he he...lyder næsten som min aften, bortset fra at jeg ikke kan se fangerne på fortet
her sover baby nemlig og manden er også til gammel elevfest.... er de mon det samme sted henne??

Heh... Ej, det ku da være sjovt, men jeg tvivler... Han er I Hammel, hva med din gemal?

Knus Mette

Anmeld

22. august 2009

cille22

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg har faktisk aldrig været derude jo min mor siger jeg har været i selve byen med skolen engang, men dte kan jeg så ikke huske.

Ville gerne have set Runrig i d. 19 maj i år men syntes det var lidt for tæt på min termin

Vil lige sige at RUNRIG kommer til fyn igen den 8dec.

Hilsen cecilie

Anmeld

22. august 2009

SaNiNa

cille22 skriver:

Vil lige sige at RUNRIG kommer til fyn igen den 8dec.

Hilsen cecilie

Ja de skal spille i idræts hallen, men det er ikke helt det samme som at hører dem uden for på brands eller sådan et sted.

Anmeld

22. august 2009

Lone Jakobsen

MetteT skriver:

Heh... Ej, det ku da være sjovt, men jeg tvivler... Han er I Hammel, hva med din gemal?

Knus Mette

ja jeg var vist lige hurtig nok...læste på din profil at din mand kun er... var det 25? min mand er 37
men ellers er det i kølkær han er til fest.

Anmeld

22. august 2009

MetteT

nutche skriver:

ja jeg var vist lige hurtig nok...læste på din profil at din mand kun er... var det 25? min mand er 37
men ellers er det i kølkær han er til fest.

Heh.. Ja Steffen må sgu ha sprunget en del klasser over eller din mand må ha gået en del klasser om hvis de sku til samme fest i aften..  

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.