Hvad laver I i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.095 visninger
57 svar
0 synes godt om
22. august 2009

SaNiNa

Jeg har lige sendt kæresten og en kammerat til Tina Dickow koncert og Nicklas er så overtræt at han ikke engang vil lægges til, så han sover og jeg keder mig

Hvad laver i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

TbCp

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg har lige sendt kæresten og en kammerat til Tina Dickow koncert og Nicklas er så overtræt at han ikke engang vil lægges til, så han sover og jeg keder mig

Hvad laver i?

Jeg skal slappe af.  Vi har holdt fødselsdag for familien idag.
Og så skal jeg have pyntet en kage til imorgen hvor Livas legekammerater kommer til fødselsdag

Anmeld

22. august 2009

Pige2009

Øv, hvor er jeg misundelig på din kæreste. Ville så gerne have været i Landsbyen og høre hende. Jeg skal se "Back to Cold Mountain" på TV2 Zulu her kl. 20

Anmeld

22. august 2009

3drenge

Manden er på arbejde og ungerne ligger i deres seng og ser dvd og hører lydbånd. Håber lidt de falder i søvn derinde, så jeg ikke skal kæmpe med dem   Skal se fangerne på fortet kl. 20.00, det er vist det mest spændende der skal ske i aften.

Anmeld

22. august 2009

ønskebørn74

Wii sports og et par skarpe...

Anmeld

22. august 2009

Ayasmor

Jeg har puttet min lille snot prinsesse, og nu står den på den sædvanlige oprydning. Derefter regner jeg med at gå igang med at klippeklistrer lidt til en forside til min kalender. Starter på skole på Mandag, så jeg skal da have nogle billeder af min pige jeg kan kigge på..

Anmeld

22. august 2009

Fiona78

Fangerne på fortet

Anmeld

22. august 2009

TbCp

lukasogsilas skriver:

Manden er på arbejde og ungerne ligger i deres seng og ser dvd og hører lydbånd. Håber lidt de falder i søvn derinde, så jeg ikke skal kæmpe med dem   Skal se fangerne på fortet kl. 20.00, det er vist det mest spændende der skal ske i aften.

Neeej er det i aften.. Det vil jeg også se

Anmeld

22. august 2009

SaNiNa

linda2009 skriver:

Øv, hvor er jeg misundelig på din kæreste. Ville så gerne have været i Landsbyen og høre hende. Jeg skal se "Back to Cold Mountain" på TV2 Zulu her kl. 20

Ja jeg skulle jo selv have været med, men kan ikke forlade min lille diamant endnu hvad jeg ikke lige tænkt på da jeg købte billetterne til ham i morgengave...

men så ser jeg hende jo nok en anden gang, så kan vi jo tage afsted sammen

Anmeld

22. august 2009

Ayasmor

Fiona78 skriver:

Fangerne på fortet

Ved du om det kan ses på nettet nogle steder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.