t-shirt udenover en langærmet body?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja da! Om det er undertrøje og langærmet eller langærmet og t-shirt - same same. Det da bare fedt at få brugt t-shirtsne så meget som muligt, hvis de skulle ligge stille hele vinteren ville han jo nok være vokset ud af dem inden det bliver t-shirt sæson igen  

desuden, har min egen kæreste TIT en langærmet hvid trøje på med en t-shirt udover tror faktisk han har bluser der er syet til at se sådan ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

lineog4

Sagtens. Både som nogen skriver så man kan bruge de smarte t-shirt, men også når man som mig har børn der spilder meget (ja ved sørme ikke selv hende på 11 har altid pletter) og pletterne ikke går af i vask, vupti så er de pæne alligevel fordi de fik en t-shirt over der dækkede pletten 

Anmeld

27. oktober 2014

Ciss

Troldemommi skriver:

Når min søde mand giver ungerne tøj på om morgenen må jeg nok indrømme at han gør det anderledes end mig, det er okay men i morges havde han givet vores 1 årige søn en fed t-shirt udenover en langærmet ensfarvet body.

Jeg mener ikke det er årstiden for t-shirts nu, men han forsvarede sig med at det da var ligemeget om han har en t-shirt udenover en lang body end en kort body indenunder med en trøje udenover...

Den kunne jeg ikke rigtig svare igen på  så nu er min lille Daniel kommet i dagpleje med t-shirt på.

Jeg ved bare ikke helt? 

Kunne i give jeres lille dreng det på?

Monica

Jeg plejer faktisk ofte at gøre det på den måde.

- især når det er koldt, og de får langærmet uld inderst. Så synes jeg, det er dejlig enkelt med en t-shirt udenpå, siden den beskytter ulden mod den værste skidt udefra.

Anmeld

27. oktober 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Det gjorde jeg i morges. 

Anmeld

27. oktober 2014

Kay

Troldemommi skriver:

ja, overvejer da helt at finde deres sommertøj frem igen nu 

Monica

ja andet er tøj spild  især fordi de sikkert ik kan passe det næste sommer alligevel 

Anmeld

27. oktober 2014

MyLove E

Jeg gælder mig til denne sæson, hvor han kan ha langærmet bluse og så en kortærmet skjorte oven på 

Anmeld

27. oktober 2014

anonym10101

Troldemommi skriver:

Når min søde mand giver ungerne tøj på om morgenen må jeg nok indrømme at han gør det anderledes end mig, det er okay men i morges havde han givet vores 1 årige søn en fed t-shirt udenover en langærmet ensfarvet body.

Jeg mener ikke det er årstiden for t-shirts nu, men han forsvarede sig med at det da var ligemeget om han har en t-shirt udenover en lang body end en kort body indenunder med en trøje udenover...

Den kunne jeg ikke rigtig svare igen på  så nu er min lille Daniel kommet i dagpleje med t-shirt på.

Jeg ved bare ikke helt? 

Monica

Hehe, ja selvfølgelig! Min datter har tit en hvid langærmet body med en smart t-shirt på. Det var faktisk meget moderne for nogle år siden, kan ikke se problemet  

Anmeld

27. oktober 2014

StudPsyk

Øh ja? Det synes jeg da ligefrem er smart. Og sådan er James klædt i dag  

Anmeld

27. oktober 2014

TNBC

Troldemommi skriver:

Jeg ved bare ikke helt? 

Monica

Sagtens.

Jeg gør det ofte, jeg vil sige jeg tror det faktisk er varmere med en langærmet og så en t-shirt end omvendt. Og så kan man bruge t-shirt hele året.

Man kan jo også gøre det med kjoler(ved godt din er en dreng), men langærmet trøje og så en kjole over..

Anmeld

27. oktober 2014

Troldemommi

Yurie skriver:

Sagtens.

Jeg gør det ofte, jeg vil sige jeg tror det faktisk er varmere med en langærmet og så en t-shirt end omvendt. Og så kan man bruge t-shirt hele året.

Man kan jo også gøre det med kjoler(ved godt din er en dreng), men langærmet trøje og så en kjole over..

Har faktisk fundet sommertøjet frem igen og talte ikke mindre end 13 t-shirts mere, nu får vi virkelig en masse valgmuligheder om morgenen 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.