t-shirt udenover en langærmet body?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
37 svar
61 synes godt om
27. oktober 2014

Troldemommi

Når min søde mand giver ungerne tøj på om morgenen må jeg nok indrømme at han gør det anderledes end mig, det er okay men i morges havde han givet vores 1 årige søn en fed t-shirt udenover en langærmet ensfarvet body.

Jeg mener ikke det er årstiden for t-shirts nu, men han forsvarede sig med at det da var ligemeget om han har en t-shirt udenover en lang body end en kort body indenunder med en trøje udenover...

Den kunne jeg ikke rigtig svare igen på  så nu er min lille Daniel kommet i dagpleje med t-shirt på.

Jeg ved bare ikke helt? 

Kunne i give jeres lille dreng det på?

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

Kvist

Sagtens! 

Albert er i dag afsted i en fodboldtshirt.. Han lever for sine fodboldtrøjer, og de når aldrig fra vasketøjssnoren og ind i skabet.. Det ville være ren børnemishandling hvis han ikke måtte bruge dem hele vinterhalvåret 

Så har han en langærmet trøje inden under, som passer i farver.. Han har dog også undertrøje på..

Gjorde det også da han var lille, med en body under..

Anmeld

27. oktober 2014

Loa

Sagtens. Tænker det er næsten det samme som en almindelig langærmet. Her er der bare "ekstra" dækning på brystet i det han har body og t-shirt på...

Anmeld

27. oktober 2014

Troldemommi

Kvist skriver:

Sagtens! 

Albert er i dag afsted i en fodboldtshirt.. Han lever for sine fodboldtrøjer, og de når aldrig fra vasketøjssnoren og ind i skabet.. Det ville være ren børnemishandling hvis han ikke måtte bruge dem hele vinterhalvåret 

Så har han en langærmet trøje inden under, som passer i farver.. Han har dog også undertrøje på..

Gjorde det også da han var lille, med en body under..

Okay, mange tak for dit svar.

Det giver jo nogle flere valgmuligheder om morgenen, jeg skal nok bare lige vænne mig til det 

Monica

Anmeld

27. oktober 2014

Troldemommi

Loa skriver:

Sagtens. Tænker det er næsten det samme som en almindelig langærmet. Her er der bare "ekstra" dækning på brystet i det han har body og t-shirt på...

Ja sådan kan man jo også se på det, tror bare lige jeg skal vænne mig til det 

Monica

Anmeld

27. oktober 2014

Kvist

Troldemommi skriver:

Okay, mange tak for dit svar.

Det giver jo nogle flere valgmuligheder om morgenen, jeg skal nok bare lige vænne mig til det 

Monica

Ja det er nok bare en vanesag.. Men jeg sys det er ganske fint, også fordi man så kan bruge de fede t-shirts hele året..

Albert er snart 4, og har efterhånden en ret klar mening om hvad han vil have på..

Har dog trukket stregen ved at han må have sine fodboldshorts på udenover et par bukser.. Det ser ikke for smart ud.. Men det krævede også lige et par sure morgener, men det er jo heldigvis mor der bestemmer 

Så det første han gør når han kommer hjem, er at smide bukserne og tage hans shorts på.. Må da indrømme jeg glæder mig til den fase er overe 

Anmeld

27. oktober 2014

Kay

Troldemommi skriver:

Når min søde mand giver ungerne tøj på om morgenen må jeg nok indrømme at han gør det anderledes end mig, det er okay men i morges havde han givet vores 1 årige søn en fed t-shirt udenover en langærmet ensfarvet body.

Jeg mener ikke det er årstiden for t-shirts nu, men han forsvarede sig med at det da var ligemeget om han har en t-shirt udenover en lang body end en kort body indenunder med en trøje udenover...

Den kunne jeg ikke rigtig svare igen på  så nu er min lille Daniel kommet i dagpleje med t-shirt på.

Jeg ved bare ikke helt? 

Monica

Ja da og hvis Elna på 2 vil havde en t-shirt på får hun da også bare en langærmet inden under

Anmeld

27. oktober 2014

Malene76

Jeg har lige for et par dage siden købt to hvide langærmede t-shirts med henblik på at putte kortærmede bluser udenover. Det synes jeg er smart og sønnen kan bruge sine t-shirts længere.  

Kh. Malene

Anmeld

27. oktober 2014

Troldemommi

Kay skriver:

Ja da og hvis Elna på 2 vil havde en t-shirt på får hun da også bare en langærmet inden under

ja, overvejer da helt at finde deres sommertøj frem igen nu 

Monica

Anmeld

27. oktober 2014

modesty

Troldemommi skriver:

Jeg ved bare ikke helt? 

Monica

Sagtens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.