En, to, tre... stik (en lille update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2014

Miss BananaHammock

Hvis det er nogen hjælp - nu er det jo lidt tid siden du gik i gang, så du er nok allerede super sej til det! ;-) Men jeg plejer lige at lave et par smølfespark på mavedellen inden jeg stikker. Så mærker jeg mere dem end nålen! Jeg kan bedre klar smerte fra smølfespark end nåle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

LilleMie

Miss BananaHammock skriver:

Hvis det er nogen hjælp - nu er det jo lidt tid siden du gik i gang, så du er nok allerede super sej til det! ;-) Men jeg plejer lige at lave et par smølfespark på mavedellen inden jeg stikker. Så mærker jeg mere dem end nålen! Jeg kan bedre klar smerte fra smølfespark end nåle 

Tak Jeg ser heldigvis enden på sprøjterne for denne gang (og forhåbentligt sidste gang  Jeg er nået at blive ok "venner" med Gonal-F, men Orgalutran har ikke været sjov. Større nål og lokal irritation hver gang, så jeg mærker virkelig nålen på den, så vil klart prøve et smølfespark eller tre i morgen og se om det gør en forskel 

Anmeld

2. november 2014

mpr

LilleMie skriver:

I fredags fik jeg min menstruation og vi meldte os til første forsøg med ICSI på en privat klinik (da vi har et barn i forvejen). Det er helt vildt, at vi endelig er kommet dertil 

Jeg skal i kort behandling, så jeg er først startet op på hormoner i går. Og puha det er svært at stikke sig selv  Jeg endte med at opgive/panikke og fik kæresten til at gøre det, og det gjorde heldigvis ikke ondt. Men i dag skal jeg altså selv, og jeg er allerede vildt nervøs. Jeg har hele mit liv haft nålefobi, dog kan jeg godt blive stukket nu, hvis bare jeg ikke ser sprøjten og kigger væk. Det er bare svært, når jeg selv skal føre sprøjten  

Men hvis der kommer en lillebror/søster ud af det, så er det jo det hele værd 

Alt inden for hep, gode råd og erfaringer bliver modtaget med kyshånd 

Hepper! Kender godt selv til nåleskrækken og frygter at skulle igang med IUI hvis der ikke er baby lige om lidt.. Men min nåleskræk er blevet forøget med tiden i behandling og nu kommer jeg altså ned til mit lægehus og bliver stukket fordi jeg får angst anfald og har ryste ture et døgn efter.. 

Men håber hvis det kan lade sig gøre for dig så få manden til det når du kan og hvis det er svært at gøre det selv få en du kender over og gøre det på dig?  

Anmeld

2. november 2014

LilleMie

mpr skriver:

Hepper! Kender godt selv til nåleskrækken og frygter at skulle igang med IUI hvis der ikke er baby lige om lidt.. Men min nåleskræk er blevet forøget med tiden i behandling og nu kommer jeg altså ned til mit lægehus og bliver stukket fordi jeg får angst anfald og har ryste ture et døgn efter.. 

Men håber hvis det kan lade sig gøre for dig så få manden til det når du kan og hvis det er svært at gøre det selv få en du kender over og gøre det på dig?  

Tak for hep  Min nåleskræk er heldigvis ikke lige så stor som din kan jeg høre. Jeg hader hver gang, at jeg skal stikkes, men jeg gør det selv. Jeg har nogle gange skulle sidde med hovedet mellem benene bagefter (især ved sprøjte nr. 2, hvor der var en større kanyle - tager to slags om dagen nu her). Lige nu ser jeg bare frem til, at jeg snart skal have taget æg ud, og det her stikkeri er overstået for nu.

Anmeld

3. november 2014

mpr

LilleMie skriver:

Tak for hep  Min nåleskræk er heldigvis ikke lige så stor som din kan jeg høre. Jeg hader hver gang, at jeg skal stikkes, men jeg gør det selv. Jeg har nogle gange skulle sidde med hovedet mellem benene bagefter (især ved sprøjte nr. 2, hvor der var en større kanyle - tager to slags om dagen nu her). Lige nu ser jeg bare frem til, at jeg snart skal have taget æg ud, og det her stikkeri er overstået for nu.

Den første gang besvimede jeg uden følger efter nu ligger jeg ned hvilket gør jeg ikke kan besvime og derfor får de angst anfald efterfølgende

Men håber alt går godt for dig og der er en masse fine æg at høste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.