friis skriver:
Jeg skal inesmineres for anden gang i morgen .. Jeg stikket også folk tit i forbindelse med mit job , men da jeg skulle gøre det selv for første gang for knap to måneder siden , tog det mig en halv time at tage mig sammen!
Men jeg blev noget overrasket over at det ikke kunne mærkes .
jeg vælger også måden med at tage godt fat i maven og så stikket nålen langsomt ind - en gang i mellem har det svidet lidt når væsken kommer ind , men har opdaget det svider mindre hvis jeg spænder mavemusklerne 
Jeg har som en anden ting også vendt nålen så det spidse vender op af og stukket den lidt skævt ind , så det spidse ligesom får den til at glide lettere gennem huden - faktisk et tip fra en anden tråd her inde! 
Har netop taget ovitrelle/ægløsnings sprøjten , så nu er vi klar til i morgen en gang 
Al held og lykke til jer - jeg står gerne til rådighed med svar på spørgsmål eller andet , der ville kunne hjælpe!
1000 tak
Det er så dejligt at høre andres erfaringer, og at jeg ikke var helt unormal i min panik den første dag. I dag klarede jeg heldigvis stikket fint nok. Jeg har fundet ud af, at jeg ikke må tænke for meget. Jeg skal bare sige, så er det nu, finde alt frem og gøre det. Det har hjulpet meget, at finde ud af, at jeg faktisk ikke kan mærke det, hverken stikket eller selve indsprøjtningen.
Jeg har fået noget mere medicin med hjem, som jeg skal begynde at tage i weekenden. Bare tanken om at den ligner en almindelig sprøjte (denne ligner mere en insulin-pen), gør at jeg gruer meget for det første stik... Nå men jeg kommer nok igennem det, det skal jeg jo, og ellers må jeg jo få manden til at stikke mig igen den første gang 
Uh spændende med insemineringen i dag, jeg krydser fingre for, at det går godt og der er et ønskebarn på vej til jer