Nadia&Daniel skriver:
Laura blev 4 år igår
og har holdt 2 gange fødselsdag i denne weekend (måtte dele familien op pga plads - så igår på dagen, var det min svigerfamilie på min svigermors side, og i dag var det min svigerfamilie på min svigerfars side)
Og hvor var det fantastisk at se - at de gaver som de havde valgt at berige Laura med - bare sagde spar2. Hun fik så gode gaver - og har leget med det hele, både igår og i dag. Synes det er så fedt, når man bare kan se at man har ønsket det "rigtige" til hende (i samråd med hende), og hun virkelig får meget ud af det. 
Nu kommer snart jul - og ja, gaverne er faktisk købt (købt sidste år, men synes først hun er klar nu her til jul, til den type gaver) 
Hvilken gave har "sagt" spar2 hos Jeres børn??
Ej hvor skønt!! Min dreng fik på sin 3 års fødselsdag en ringeklokke til sin cykel, en lommelygte og støttehjul - og han var ellevild med det hele, også selvom det er rimelig praktiske gaver. Han er også helt vild med sit Bosch boremaskine-sæt, sin ukulele (mini-guitar) og et lille pindsvin (den nye yndlings-sovebamse)
Til jul får han et begynder-elorgel (altså et keyboard m. klaverfunktioner af god kvalitet) og jeg VED med garanti at han vil elske det! Når han er ked af det eller sur, så siger han at han gerne vil spille klaver. Så sødt..
Anmeld