Når barnet får en gave(r) som siger spar2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
14 svar
4 synes godt om
26. oktober 2014

Nadia&Daniel

Laura blev 4 år igår  og har holdt 2 gange fødselsdag i denne weekend (måtte dele familien op pga plads - så igår på dagen, var det min svigerfamilie på min svigermors side, og i dag var det min svigerfamilie på min svigerfars side) 

Og hvor var det fantastisk at se - at de gaver som de havde valgt at berige Laura med - bare sagde spar2. Hun fik så gode gaver - og har leget med det hele, både igår og i dag. Synes det er så fedt, når man bare kan se at man har ønsket det "rigtige" til hende (i samråd med hende), og hun virkelig får meget ud af det. 

Nu kommer snart jul - og ja, gaverne er faktisk købt (købt sidste år, men synes først hun er klar nu her til jul, til den type gaver) 

Hvilken gave har "sagt" spar2 hos Jeres børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

MorDk

Herhjemme er det helt klart Cars, Planes og Hotwheels der hitter!!!

Anmeld

26. oktober 2014

L-Mortil3

Det var hands Down deres brandbil seng de fik sidste jul !! 

Anmeld

26. oktober 2014

A. Nonymsen

Nadia&Daniel skriver:

Laura blev 4 år igår  og har holdt 2 gange fødselsdag i denne weekend (måtte dele familien op pga plads - så igår på dagen, var det min svigerfamilie på min svigermors side, og i dag var det min svigerfamilie på min svigerfars side) 

Og hvor var det fantastisk at se - at de gaver som de havde valgt at berige Laura med - bare sagde spar2. Hun fik så gode gaver - og har leget med det hele, både igår og i dag. Synes det er så fedt, når man bare kan se at man har ønsket det "rigtige" til hende (i samråd med hende), og hun virkelig får meget ud af det. 

Nu kommer snart jul - og ja, gaverne er faktisk købt (købt sidste år, men synes først hun er klar nu her til jul, til den type gaver) 

Her er datteren lige blevet tre og har fået Elsa fra frost som synger den er konstant i hænderne på hende 

Men vi har ikk holdt festen endnu så ved der kommer en cykel som 100% også bliver et hit

Anmeld

26. oktober 2014

K&S

Nadia&Daniel skriver:

Må man høre, hvad hun har fået? 

Anmeld

26. oktober 2014

Morgensol

Alberte fik sidste år, da hun blev 2, en viola dukke fra sebra. Den var et kæmpe kæmpe hit, virkelig yndling og altid sammen med hende! Desværre har vi mistet den for nogle måneder siden, så i søndags da hun blev 3, fik hun en ny, blot en Lilly dukke. Og hold nu op hun blev lykkelig!! Desuden fik hun en træ-lagkage, den er også bare lige sagen! Vi har godt nok spist meget kage i den her uge!  

Bella er klart til prinsesse kjoler, det er det helt store hit. Og så Sofia ting! 

Anmeld

26. oktober 2014

Nadia&Daniel

K&S skriver:

Må man høre, hvad hun har fået? 

Hun har fået:

Havfrue m. bowle http://www.br.dk/vores-kategorier/legesaet-og-figurer/figurer-til-badet/nixies-vacay-cove-legesaet-narissa?id=633401&vid=175144a - fik hun af os. Stort hit - og brugt meget i disse dage.

Walkie talkie m. Prinsesse Sofia (dem der lige har været i Netto)

Hættetrøje m. Minnie Mouse  http://www.hm.com/dk/product/36196?article=36196-A

Håndklæde m. Prinsesse Sofia

Tornerose (dvd) - så den imorges, den fangede hende ikke 100%, men hun så hele filmen

Klokkeblomst og vingernes hemmeligehed (dvd) Har hun allerede set to gange i weekenden.

Talende pindvin  http://www.br.dk/vores-kategorier/bamser-og-toejdyr/interaktive-plysdyr/talende-penbo?id=629186&vid=090078. Kæmpe hit. 

Anmeld

27. oktober 2014

2babygirls

Madeleine er også lige blevet 4år, og her var det den lille syngende fugl i bur man kan indtale en besked på. Hun blev glad for alle gaverne, men fuglen legede hun aller mest med, så vi har faktisk givet lillesøster en magen til i gul, og så fik Madeleine også sommerfuglen, men den er lidt mere tam og kedelig i det.

Anmeld

27. oktober 2014

MyLove E

Jeg har en lille bondrøv her hjemme, så ALT med bruder er bare et hit. Han ønsker sig mejetærskere. Mormor forbarme sig over ham og gav ham en lille mejetærskere  Nu ønsker han sig storebroren, siger han selv

http://www.bruder.de/en/germany/range/range-and-series/professional-series/farming/

Anmeld

27. oktober 2014

Nadia&Daniel

2babygirls skriver:

Madeleine er også lige blevet 4år, og her var det den lille syngende fugl i bur man kan indtale en besked på. Hun blev glad for alle gaverne, men fuglen legede hun aller mest med, så vi har faktisk givet lillesøster en magen til i gul, og så fik Madeleine også sommerfuglen, men den er lidt mere tam og kedelig i det.

Den har Laura også (fuglen) - den var også et hit da hun fik den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.