donerede du penge til 'knæk cancer' i går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2014

Kløver

Jeg støttede ikke direkte i går men har støttet for nogle dage siden, via mobilepay. For mig er beløbet underordnet og tanken i sig selv vigtig, uanset hvad man giver. Forstår ikke det for nogen er vigtigt at meddele hvad de giver, da jeg ser det som en fælles kamp mod en frygtelig sygdom. Vi donerer det vi kan når vi kan. Det samme med showet, synes det er ok de penge ofres, for det samler jo rigtig mange penge ind som kan gå til bla forskning osv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

L&V

Vi støtter hvert år og køber meget af deres merchandise. Det er det eneste vi nogensinde støtter.. 

1 ud af 3 er voldsomt og det skal bringes ned og forstå slet ik dem der siger at div. Får af de penge for det har de jo faktisk synlig gjord at de ikke gør og at pengene realt går til formålet 

Anmeld

26. oktober 2014

1977

Profilbillede for 1977

Næ  Jeg er medlem af kræftens bekæmpelse, så det må være nok

Anmeld

26. oktober 2014

EnGodMor

Jeg støttede ikke direkte i går men har støttet for nogle dage siden, via mobilepay. For mig er beløbet underordnet og tanken i sig selv vigtig, uanset hvad man giver. Forstår ikke det for nogen er vigtigt at meddele hvad de giver, da jeg ser det som en fælles kamp mod en frygtelig sygdom. Vi donerer det vi kan når vi kan. Det samme med showet, synes det er ok de penge ofres, for det samler jo rigtig mange penge ind som kan gå til bla forskning osv  

Tror ikke det er fordi det ligefrem er vigtig, for nogle at fortælle hvad de har doneret. 

Tror folk bare er glade for at have givet et eller andet.

Lidt ligesom når folk fortæller de har en positiv graviditetest

Anmeld

26. oktober 2014

Malthe2010

Nix ikke igår, men var ude og løbe for "støt brysterne" for en måneds tid siden ����

Anmeld

26. oktober 2014

Troldemommi

Ja selvfølgelig 

Monica 

Anmeld

26. oktober 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
EnGodMor skriver:

Bestemt  selv en femmer kan Gøre meget!!! 

Nemlig, og jeg kan da godt fortælle at jeg donerede via sms altså 150 kr.. Så giver jeg også lidt når de kommer forbi døren, og via armbånd når de sælges. Man ved aldrig om det rammer en selv en dag, og jeg har da haft celleforandringer i livmoderhalsen, men alt er heldigvis væk, men man ved jo aldrig om det kommer igen. Så håber pengene kommer til sin ret, og der findes en kur.. 

Anmeld

26. oktober 2014

Kløver

EnGodMor skriver:

Tror ikke det er fordi det ligefrem er vigtig, for nogle at fortælle hvad de har doneret. 

Tror folk bare er glade for at have givet et eller andet.

Lidt ligesom når folk fortæller de har en positiv graviditetest

Kommer an på hvem eet er jeg kender nogle som har meget travlt med at fortælle så snart de gør noget for andre og gerne vil placer for deres gerning men det er jo mange ting som gør det, heldigvis er de færreste sådan  

Anmeld

26. oktober 2014

EnGodMor

Maja84 skriver:

Kommer an på hvem eet er jeg kender nogle som har meget travlt med at fortælle så snart de gør noget for andre og gerne vil placer for deres gerning men det er jo mange ting som gør det, heldigvis er de færreste sådan  

Ja okay, det kan du have ret i 

Anmeld

26. oktober 2014

Tranebaer

Ja, donerede 200 kr. Er på SU og har dyr husleje (KBH) + giver 215/mdr til mit fadderbarn, men kunne godt undvære lidt. Haha men lidt ærgerligt at de holder det sidst på måneden lige før løn, tror det holder mange med stramt budget tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.