Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EnGodMor skriver: Det er sådanset os bare op til folk selv om de lyster at fortælle deres beløb, ellers svarer man bare ja eller nej. Om man har givet to kroner eller tusinde kroner, så er alle beløb da fantastiske i mine øjne.
Det er sådanset os bare op til folk selv om de lyster at fortælle deres beløb, ellers svarer man bare ja eller nej.
Om man har givet to kroner eller tusinde kroner, så er alle beløb da fantastiske i mine øjne.
Helt enig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ville gerne men da vi ikke ejer en krone selv lige pt så var det ikke muligt
Men synes det var fantastisk så meget der blev samlet ind
og den pige der havde lavet de perleplader havde da virkelig fået skrabet nogle penge ind til det
Ja
debbie19 skriver: Ville gerne men da vi ikke ejer en krone selv lige pt så var det ikke muligt Men synes det var fantastisk så meget der blev samlet ind og den pige der havde lavet de perleplader havde da virkelig fået skrabet nogle penge ind til det
Deter det stadig en smuk ting at man bare tænker at donere
Nej.... Da en stor del går til tv 2 så vil vil hellere hjælpe på andre måder....
Ja❤️
Nej, jeg støtter kræftens bekæmpelse med et årligt beløb i stedet.
Næ... Det gjorde vi ikke. Så det heller ikke
Nope, vi støttede ikke showet. Men har købt flere af deres blomster (dem man kan sætte på tøjet).
Nej, jeg donerer til andre organisationer, hvor jeg føler at mit bidrag gør mere nytte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128