Louis vuitton speedy 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2014

M &.I

Vivienne skriver:

Hejsa

jeg har en som jeg har fået i gave for ca. 5 år siden. Den er næsten ikke brugt og fejler absolut ingenting. 

Den blev købt i Las Vegas og jeg har kvitteringen et eller andet sted. Kan ikke huske hvad min ex gav for den men det må jo stå på kvitteringen. 

Skriv til mig hvis du er int

Har lige skrevet privat til dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

Stimap

Stolt Mor skriver:

Kan man se forskel hvis man har en uægte Louis vuitton??  

De bliver desværre bedre og bedre til at lave kopier... MEN, der vil altid være visse tegn på at det er en kopi eller en ægte... Det kan være måden stoffet/læderet er skæret på, syningerne, serienr/placering af dette, patina m.m...  

Anmeld Citér

26. oktober 2014

Stimap

Stimap skriver:

De bliver desværre bedre og bedre til at lave kopier... MEN, der vil altid være visse tegn på at det er en kopi eller en ægte... Det kan være måden stoffet/læderet er skæret på, syningerne, serienr/placering af dette, patina m.m...  

Det er dog de færreste der ville vide det eller kunne se det  

Men hvis jeg brændte for en designer taske, ville jeg hellere spare op og vente til jeg fik råd (gerne til en brugt med kvittering) end at eje en kopi.. 

Håber det lykkedes dig at finde den helt perfekte!

Hvis man passer godt på tasken, kan den holde i mange mange år.. Min den ene er købt for 12 år tilbage.. produceret for 23 år siden.. Det er virkelig ikke til at se 

Anmeld Citér

26. oktober 2014

M &.I

Stimap skriver:

Det er dog de færreste der ville vide det eller kunne se det  

Men hvis jeg brændte for en designer taske, ville jeg hellere spare op og vente til jeg fik råd (gerne til en brugt med kvittering) end at eje en kopi.. 

Håber det lykkedes dig at finde den helt perfekte!

Hvis man passer godt på tasken, kan den holde i mange mange år.. Min den ene er købt for 12 år tilbage.. produceret for 23 år siden.. Det er virkelig ikke til at se 

Ja jeg vil gerne have original end bare kopi, jeg har aldrig købt rigtigt dyrt mere end 2000kr den har jeg brugt til Mac makeup og det var før jeg fik et barn, når man har et barn har man slet ikke råd til det, og i to år har jeg ikke brugt hånd taske ! Jeg har altid gået rundt med barnevogn med  pusletaske og der ligger jeg min pung og resten af hans ting, jeg har være vild med LV for længe siden, men fortrydt hvorfor jeg ikke bare havde købt før jeg fik barnet. Ih nu må jeg bare stadig lede. 

Anmeld Citér

26. oktober 2014

Stimap

Stolt Mor skriver:

Ja jeg vil gerne have original end bare kopi, jeg har aldrig købt rigtigt dyrt mere end 2000kr den har jeg brugt til Mac makeup og det var før jeg fik et barn, når man har et barn har man slet ikke råd til det, og i to år har jeg ikke brugt hånd taske ! Jeg har altid gået rundt med barnevogn med  pusletaske og der ligger jeg min pung og resten af hans ting, jeg har være vild med LV for længe siden, men fortrydt hvorfor jeg ikke bare havde købt før jeg fik barnet. Ih nu må jeg bare stadig lede. 

Ja, du må ud og lede videre! Men kan sagtens se det ikke er nemt, at købe så dyrt til sig selv, med et lille barn... Eller rettere, muligheden er der måske - men man ville hurtigt føle dårlig samvittighed over at have brugt mange penge på sig selv... 

Håber du kan få opfyldt dit ønske snart, du fortjener helt sikkert at forkæle dig selv! Spar evt lidt op, ønsk dig hjælp fra familie/venner ved fødselsdag/jul osv (hvis i er på gave af hinanden)   LV er lækkert! 

Anmeld Citér

6. april 2015

Lotus86

Faldt lige tilfældigt over denne gamle tråd, og blev da helt nysgerrig om du nogensinde har fået din taske?

Anmeld Citér

6. april 2015

M &.I

Lotus86 skriver:

Faldt lige tilfældigt over denne gamle tråd, og blev da helt nysgerrig om du nogensinde har fået din taske?

Ja jeg har fået købt to

Anmeld Citér

6. april 2015

Lotus86

Mor&prins skriver:

Ja jeg har fået købt to

Fedt Hvilke to er du endt op med så?

Anmeld Citér

6. april 2015

M &.I

Fedt Hvilke to er du endt op med så?

To speedy 30

en med Monogram 

og en med Damier  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. april 2015

Lotus86

Mor&prins skriver:

To speedy 30

en med Monogram 

og en med Damier  

Fra nye, eller fandt du nogle brugte til gode priser?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.