Louis vuitton speedy 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.810 visninger
20 svar
27 synes godt om
26. oktober 2014

M &.I

JA! Jeg vil så gerne have den! De er sindsygt dyrt! 

Jeg har set nogle på trendsales og Dba! Men de har også lidt dyr når den er brugt og beskidt ind, og på anden siden er jeg bange for at give den for meget for den og så finde ud af at den er fake! Så piger har i Louis vuitton speedy 30???    

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

LouiseEm

JA! Jeg vil så gerne have den! De er sindsygt dyrt! 

Jeg har set nogle på trendsales og Dba! Men de har også lidt dyr når den er brugt og beskidt ind, og på anden siden er jeg bange for at give den for meget for den og så finde ud af at den er fake! Så piger har i Louis vuitton speedy 30???    

Så må du jo købe den fra ny? Personligt synes jeg at Louis Vuitton er noget af det grimmeste i verden, men hvis jeg skulle ud og bruge så mange penge på en taske ville jeg købe den hos en autoriseret forhandler. Så er man nemlig 100% sikker på at den er ægte 

Anmeld Citér

26. oktober 2014

Marts<3

LouiseEm skriver:

Så må du jo købe den fra ny? Personligt synes jeg at Louis Vuitton er noget af det grimmeste i verden, men hvis jeg skulle ud og bruge så mange penge på en taske ville jeg købe den hos en autoriseret forhandler. Så er man nemlig 100% sikker på at den er ægte 

Hvorfor skrive, at du syntes det er grimt. Du kan jo læse at ts syntes det er flot...? Beklager, men fandt det bare mega unødvendigt.

Anmeld Citér

26. oktober 2014

Marts<3

Lige den model er i høj kurs ang. Kopi... 

Monogram kollektionerne er ikke de dyreste hos LV. Men jo, de er stadig dyre. 

Hvis du køber den brugt, så køb kun hvis kvitteringen medfølger...

Jeg håber det lykkes og få den... Alle kvinder fortjener en dyr taske

Anmeld Citér

26. oktober 2014

Stimap

Jeg ejer selv en speedy 30 og en stor NOÉ... Begge købt brugte på trendsales, men med original kvittering... Desuden boede jeg på Sjælland dengang og mødtes med sælger i Kbh, så vi kunne gå i butikken og få bekræftet ægtheden, både af taske og kvitteringen... :-) 

er super glade for mine og de er anvendelige til så mange ting.. 

Anmeld Citér

26. oktober 2014

M &.I

De er dyre det koster 4900kr og 7100. Kommer An på.

nogle har forskellig smag, ja men når de har af den mere end 3 år og sælger den for  2500-3000 kr synes jeg det meget når den er blevet slidt , det er svært at finde en som har udmærket taske og prisen. 

har ikke længere råd til at købe ting til mig selv  

Anmeld Citér

26. oktober 2014

KomSåBaby!

Hej. 

Jeg ejer en - mener det er en str 30. Super lækker taske, som jeg købte i en LV butik London for ca. 5 år siden. 

Dengang gav jeg ca. 3400 kr for den - så den er det godt nok steget i pris hvis den idag koster 4000 og derover?! Syntes bare aldrig jeg har registreret, at de stiger i pris 

Et godt tip ved køb af brugt taske; Køb aldrig uden original kvittering! 

Jeg er selv KÆMPE designer taske nørd, og spare gerne de penge sammen som de koster (så længe muligheden er der) - Så jeg håber du får din taske!!!! 

Anmeld Citér

26. oktober 2014

Krydserfingre

LouiseEm skriver:

Tror netop pointen var at spare lidt på evt at købe en brugt. Ellers ville hun aldrig have lavet en tråd her hvis hun "jo bare købte den fra ny". 

Og er enig i at kommentaren om hvorvidt du synes den er grim eller ej er totalt irrelevant. 

Og man kan godt købe dem på diverse sider man skal blot have en kvittering med  

held og lykke med at finde tasken! 

Anmeld Citér

26. oktober 2014

M &.I

Kan man se forskel hvis man har en uægte Louis vuitton??  

Anmeld Citér

26. oktober 2014

Vivienne

Hejsa

jeg har en som jeg har fået i gave for ca. 5 år siden. Den er næsten ikke brugt og fejler absolut ingenting. 

Den blev købt i Las Vegas og jeg har kvitteringen et eller andet sted. Kan ikke huske hvad min ex gav for den men det må jo stå på kvitteringen. 

Skriv til mig hvis du er int

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.