grinny skriver:
Ja først 11.30, så det bude jo gå det hele
Synes bare hele tiden der kommer en ny bekymring, måske fordi jeg ikke selv helt tør tro på at det er nu? 
Vi har jo lige rundet 10 måneders dagen med Isaac og kan godt mærke min længsel efter at blive gravid og blive mor bliver større og større.
Og tak for
Du har været så sød og hjælpsom hele vejen igennem og det er jeg rigtig glad for. Nu VIL vi i mål! 
Ja der ER mange bekymringer, og der vil jo også være den sidste bekymring, ( som jeg husker det, var for mig/os) en bekymring der er ude af dine hænder, nemlig hvordan er det din mand levere!!!
Kan bare huske man VIL så gerne hører at de små svømmere er helt i top, for så er målet nærmere..
Nu har vi som kvinder jo gjort så meget for at pleje æggebakken, så skal det sidste jo også være i top 
Håber ikke jeg har gjort dig mere bekymret, for det er ikke min mening, men det var altid det store spørgsmål hos os, da det var min mand den var "gal" med.. Men som vi altid sagde, der skal trods alt kun en enkelt til for at få et godt resultat..
Så det er det, jeg vil have du skal tænke på, kun en.. 
Jeg vil bare gerne dele af den erfaring jeg selv har været igennem, og jeg ved det er en hård og barsk verden, og jeg har aldrig glemt det, selvom jeg var "heldig" og fik en dejlig pige undfanget på helt naturlig mirakuløs vis..
Vil sende dig masser af gode tanker i morgen, og håber på en positiv update..