Spørgsmål til sædprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
10 svar
4 synes godt om
25. oktober 2014

grinny

Imorgen skal kæresten jo aflevere en sædprøve kl. 8 inde på klinikken, da vi bor 2 1/2 time kørsel fra klinikken bliver han nød til at lave den derinde da 2 1/2 time nok bliver lige i overkanten af hvad den har godt af.

Nu sidder jeg så her og bliver nervøs - igen igen - for de skal jo have prøven kl. 8, men de åbner først kl. 8 og det er jo derfor først der han kan komme ind og lave den?

Men tænker lidt at de har sagt at han gerne må lave den derinde, så ved de vel også at de først kan få prøven når han er færdig? Han mener selv det nok skulle gå stærkt efter at have holdt sig i 2 dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2014

Krydserfingre

Så får de den bare 8:15-agtigt. Det er vel fint nok. 

Anmeld

25. oktober 2014

grinny

Pigeeeeen skriver:

Så får de den bare 8:15-agtigt. Det er vel fint nok. 

Ja, er det nok - jeg er bare så bange for at eller andet går galt, forstår slet ikke at vi er kommet så langt 

Anmeld

25. oktober 2014

Lilotte87

Det er ikke noget problem, de får den bare når den er klar 

Anmeld

25. oktober 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Det skulle være tid nok, hvis han aflevere den 8.15-8.30..

du skrev tidligere at du skal insemineres 11.30 så det skulle i min optik være tid nok til oprensning. 

da vi var igennem det, havde vi godt nok kun 15 min kørsel, så manden lavede den hjemmefra, men mener at kunne huske at tiden fra han afleverede og til jeg skulle insemineres, var omkring halvanden til 2 timer, så skulle ikke mene det giver problemer.

Og så krydser jeg bare helt vildt for dig/jer i morgen... 

Dejligt i er kommet så langt, nu skal i sku i mål 

Anmeld

25. oktober 2014

Diana2013

Ellers kan han vel lave den i bilen ����

Anmeld

25. oktober 2014

grinny

Lilotte87 skriver:

Det er ikke noget problem, de får den bare når den er klar 

Lyder godt, så har vi intet at være urolig for 

Anmeld

25. oktober 2014

grinny

Inger skriver:

Det skulle være tid nok, hvis han aflevere den 8.15-8.30..

du skrev tidligere at du skal insemineres 11.30 så det skulle i min optik være tid nok til oprensning. 

da vi var igennem det, havde vi godt nok kun 15 min kørsel, så manden lavede den hjemmefra, men mener at kunne huske at tiden fra han afleverede og til jeg skulle insemineres, var omkring halvanden til 2 timer, så skulle ikke mene det giver problemer.

Og så krydser jeg bare helt vildt for dig/jer i morgen... 

Dejligt i er kommet så langt, nu skal i sku i mål 

Ja først 11.30, så det bude jo gå det hele  Synes bare hele tiden der kommer en ny bekymring, måske fordi jeg ikke selv helt tør tro på at det er nu? 

Vi har jo lige rundet 10 måneders dagen med Isaac og kan godt mærke min længsel efter at blive gravid og blive mor bliver større og større.

Og tak for  

Du har været så sød og hjælpsom hele vejen igennem og det er jeg rigtig glad for. Nu VIL vi i mål! 

Anmeld

25. oktober 2014

grinny

Diana2013 skriver:

Haha, god idé hvis det ikke var fordi vi har sagt mine forældre kunne køre med det ind til så vi kunne besøge min søster samtidig 

Anmeld

25. oktober 2014

modesty

Diana2013 skriver:

Det gjorde min mand, men vi har så også tonede ruder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.