Mumto3 skriver:
Jeg bliver lidt forvirret af din beretning. Du skriver at han ikke bor i huset, men at han sover der hver nat og I har sex samme
Så kan jeg da godt forstår han sagde, at I bare havde været uvenner, men nu havde I fundet ud af det. Sådan lyder det jo nærmeste også på din beskrivelse. (altså ikke at I har fundet ud af det, og alt er godt. Du lyder meget forvirrende og frustrende). Derudover så er det vel heller ikke HAM der er gået?? men dig der siger stop, fordi du ikke vil være med til så meget alkohol. Hvis han kunne bestemme, så var I jo kærester, du lavede mad, ordnede hus, passede børn og så videre, mens han fik lov til at drikke alle pengene op sammen med 'vennerne'.
Du skal stoppe med at tænke det er synd for din datter at skulle flytte.
Du har valget mellem at gå økonomisk fallit langsomt med en kæreste som er dranker, og din datter (og snart et barn mere) skal vokse op med fulde mennesker ude i haven/garagen hele tiden. Eller gå økonomisk fallit nu, men så tilgengæld vide hvad du har, og så arbejde dig stille og roligt ud af det.
Det kan godt være du elsker ham, men det lyder ikke som om der kan komme noget godt ud af det forhold, -nogensinde!
Håber du finder støtte til at komme videre i dit og dine børns liv!
Det er også meget forvirrende.
Men vi er ikke sammen, han gik fra mig for 3 ugers tid siden fordi jeg endnu engang konfronterede ham med hans misbrug, og nu mente ham og hans venner at vi ikke skulle være kærester mere for det altså federe at være sammen med gutterne.
Hvis is jeg kunne svare dig på hvorfor han kom her alligevel så gjorde jeg det også:/
når han har sovet her så tager han afsted tidlig morgen og han kommer først meget sen aften.
For at være ærlig så vil jeg faktisk ikke være mit barn være alene med ham, selv hans bror drikker sig pisse fuld når han har sin søn alene, børnene er skam ingen hindring for at de ikke drikker.
Menja ja du har ret?", det er bedre at gå økonomisk fallit end at leve i det her og byde mine børn sådan en opvækst!
men det dælme svært at give slip når vi jo har haft det rigtig godt og været utrolig lykkelige. Jeg må igang med at undersøge hvad jeg gør og om det er muligt at flytte