Hej piger
beklager anonymiteten, men har fået høvl af min x og hans familie for at "udstille" vores privatliv på facebook, ved at lave en opdatering om at han var gået fra os til fordel for alkohol og venner, og at jeg nu skulle være alene mor til to.
jeg har brug for jeres råd og kloge ord, for ærligt så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.
i maj måned købte vi et hus sammen, vi har på papirerne først overtaget pr. 1/9 men flyttede ind i huset i juni måned.
Min så søde x kæreste valgte at gå fra mig for 3 uger siden, grundet vi ikke er enige om mængden af alkohol og hvor ofte det burde indtages. Hver dag har vi besøg af hans bror, deres forældres nabo og samtlige alkoholikere fra byen, for at stå og drikke bajere ude i garagen. Dette hænger ikke sammen med at have en familie, ihvertfald ikke i min verden.
Jeg er gravid i 16 uge, er desværre sygemeldt grundet bækkenløsning. Jeg mangler timer i sidste måned for at kunne få sygedagpenge, så jeg skal på uddannelses hjælp, men det spænder min x ben for. Han vil ikke flytte sin adresse og når vi står på samme adresse kan jeg ikke få som andet end alm på trods af jeg har barn. Jeg har selvfølgelig snakket med folkeregisteret som startede en sag men da de kontaktede ham sagde han bare til dem at vi var blevet lidt uvenner med at vi havde fundet ud af det igen, så de lukkede sagen. MEN han bor her ikke, han er hos sine forældre, det er ren princip at han ikke vil flytte den fordi det også er hans hus.
hvad gør jeg/vi med huset? jeg kan jo ikke betale til udgifter når jeg knap får noget udbetalt, og min x, ja han drikker sine penge op på den lokale kro! jeg er så led og ked af at han fik mig overtalt til at vi skulle købe huset, jeg brugte mine sidste penge på udbetalingen.
jeg kan ikke engang flytte for jeg har ikke til noget indskud, han skylder mig 24.000,- som han lånte til en bil, men han vil hverken aflevere pengene eller bilen og den står jo self i hans navn
Den sidste uge har han kommet her hver aften for at sove, vi har haft sex hver nat, puttet, kysset og krammet han siger han elsker mig, og så sent som i morges spurgte jeg ham om han kunne forestille sig at bo et andet sted end her sammen med os og det kunne han ikke.
Nu her til aften siger han så at jeg tvinger ham til at have sex med mig jeg tvinger ham til at sige han elsker mig og jeg tvinger ham til at kysse mig putte med mig og alt det vi nu gjorde som kærester! hvordan fanden kan jeg tvinge "drengen" til disse ting, ved at være fuldstændig som jeg var da vi var kærester?
jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op med noget som helst.
jeg har ikke lyst til at skulle flytte min datter endnu en gang, vi er lige flyttet i huset her, hun er begyndt i skole og sfo her i august, hun skal være storesøster osv. det er rigtig mange ting for hende, som hun heldigvis har taget rigtig godt og glædet sig til alle tingene, men frygter hvad en flytning ville gøre ved hende
jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op med noget som helst
imens jeg sidder og skriver dette, ligger min x på gulvet og sover brandert ud, for det er jo også hans hjem og han har ret til at være her