Hjælp mig piger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2014

grinny

esioul skriver:

tror ikke du skal være nervøs. 

Prøver at lade være  De skannede mig jo igår.

Sprøjten var slet ikke så slem som jeg frygtede, kunne slet ikke mærke den  Dejligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

esioul

grinny skriver:

Sprøjten var slet ikke så slem som jeg frygtede, kunne slet ikke mærke den  Dejligt 

Nej det er ikke så slemt som man frygter.

Jeg var bare ramt af panik for at gøre noget forkert i første forsøg kan jeg huske.

Anmeld

24. oktober 2014

esioul

grinny skriver:

Jeg var bare ramt af panik for at gøre noget forkert i første forsøg kan jeg huske.

Anmeld

24. oktober 2014

grinny

esioul skriver:

Var jeg også, men som de sagde på klinikken, man kan ikke gør det forkert det skal jo bare lige ind under huden og trykkes ind 

Anmeld

24. oktober 2014

esioul

grinny skriver:

Var jeg også, men som de sagde på klinikken, man kan ikke gør det forkert det skal jo bare lige ind under huden og trykkes ind 

Ja og så huske at holde knappen inde indtil nålen er ude 

Anmeld

24. oktober 2014

mpr

grinny skriver:

Håber også de ved hvad de laver, selvfølgelig gør de det, er bare så nervøs for at noget går galt 

Du skal bare huske at selv hvis alt bliver gjort til perfektion så kan det stadig være sådan at du ikke bliver gravid tror ikke der er så meget at være nervøs over bare prøv at slappe af

Anmeld

30. oktober 2014

foto på lærred

grinny skriver:

hvordan går det med ventetiden  

mvh

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk 

Anmeld

30. oktober 2014

grinny

foto på lærred skriver:

hvordan går det med ventetiden  

mvh

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk 

Synes det sådan okay  Har dog en frygtelig lyst til at teste hele tiden, men ved godt at det bare er spild af penge  

Men kan da ikke lade være med at tænke at det er lige omkring disse dage at et befrugtet æg ville sætte sig fast 

Anmeld

30. oktober 2014

foto på lærred

grinny skriver:

Synes det sådan okay  Har dog en frygtelig lyst til at teste hele tiden, men ved godt at det bare er spild af penge  

Men kan da ikke lade være med at tænke at det er lige omkring disse dage at et befrugtet æg ville sætte sig fast 

ja, den lange veeeeeentetid. Men nok bedst at vente lidt hvis det kun var i søndags du blev insemineret. Ellers bliver du måske ked og skuffet uden grund hvis den er negativ. 

for der kommer to streger. 

Anmeld

30. oktober 2014

grinny

foto på lærred skriver:

ja, den lange veeeeeentetid. Men nok bedst at vente lidt hvis det kun var i søndags du blev insemineret. Ellers bliver du måske ked og skuffet uden grund hvis den er negativ. 

for der kommer to streger. 

Ja, men ÆL sprøjten vil helt sikkert også gør at der kommer 2 streger så kan sært ikke få er rigtigt svar ud af det 

må sidde på mine hænder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.