Hjælp mig piger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.391 visninger
38 svar
4 synes godt om
24. oktober 2014

grinny

Skal tage Ovitrelle idag kl. 21.30 men har virkelig bare mange ægløsningssmerter lige nu 

Er så bange for at det går i vasken nu? Skal jo først insemineres på søndag 

Åhh, smerterne er bare så slemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ehm ja det kan være at du kan nå det endnu. Det er ikke altid smerterne hænger sammen med den reele ægløsning. Håber at I når det

Anmeld

24. oktober 2014

grinny

SDD skriver:

Ehm ja det kan være at du kan nå det endnu. Det er ikke altid smerterne hænger sammen med den reele ægløsning. Håber at I når det

Normalt plejer jeg at få meget positiv test samme med smerterne 

Anmeld

24. oktober 2014

mpr

grinny skriver:

Skal tage Ovitrelle idag kl. 21.30 men har virkelig bare mange ægløsningssmerter lige nu 

Der går op til 48 timer før du får æglsøning efter en æl sprøjte Og du kan ikke bruge æl test når du har taget sprøjten for hcg'et påvirker testen Og havde du fået en positiv æl test inden sprøjten så ville der stadig gå 24 timer før du ville få din æl  

Det er meget forvirrende men tror din læge har styr på det

Anmeld

24. oktober 2014

foto på lærred

Hvornår blev du sidst scannet? Man må håbe/forvente at lægen som scannede dig, ved at din æg ikke kommer før du skulle tage ægløsningssprøjten. Men kan godt forstå du er nervøs og tænker om "toget er kørt". Men håber, at der er styr på det og det er i denne måned i ser to streger på graviditetstesten 

Mvh

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk 

Den perfekte julegave til manden

Anmeld

24. oktober 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

jeg har aldrig kunnet mærke min ægløsning, så har altid stolet på lægen, og taget min sprøjte som jeg skulle. 

men ja enig i, at hvis du har smerter nu, så har du jo 24-48 timer inden ægløsning, og du skal insemineres 9.30 på søndag, kan jeg regne mig frem til, så der skulle være gode muligheder.

Hov, har du taget den så?? 

Anmeld

24. oktober 2014

grinny

foto på lærred skriver:

Hvornår blev du sidst scannet? Man må håbe/forvente at lægen som scannede dig, ved at din æg ikke kommer før du skulle tage ægløsningssprøjten. Men kan godt forstå du er nervøs og tænker om "toget er kørt". Men håber, at der er styr på det og det er i denne måned i ser to streger på graviditetstesten 

Mvh

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk 

Den perfekte julegave til manden

Blev skannet igår hvor det største var 17,1 mm., men måske er det bare fordi de er ved at briste nu?

Anmeld

24. oktober 2014

grinny

Inger skriver:

jeg har aldrig kunnet mærke min ægløsning, så har altid stolet på lægen, og taget min sprøjte som jeg skulle. 

men ja enig i, at hvis du har smerter nu, så har du jo 24-48 timer inden ægløsning, og du skal insemineres 9.30 på søndag, kan jeg regne mig frem til, så der skulle være gode muligheder.

Hov, har du taget den så?? 

Skal insemineres 11.30 søndag, men tænker også om det bare er fordi de presser på og måske brister nu, det var jo kun 17,1 mm igår så det skulle jo gerne nå at blive lidt større 

Anmeld

24. oktober 2014

grinny

mpr skriver:

Der går op til 48 timer før du får æglsøning efter en æl sprøjte Og du kan ikke bruge æl test når du har taget sprøjten for hcg'et påvirker testen Og havde du fået en positiv æl test inden sprøjten så ville der stadig gå 24 timer før du ville få din æl  

Det er meget forvirrende men tror din læge har styr på det

Håber også de ved hvad de laver, selvfølgelig gør de det, er bare så nervøs for at noget går galt 

Anmeld

24. oktober 2014

esioul

grinny skriver:

tror ikke du skal være nervøs. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.