kvalme? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Jeg tror nu du ender som alle os andre og næsten ikke kan holde fingrene fra testen flere dage før test dag. Det er vist en kvinde ting 

Hihi tvivler også, men håber jeg kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

Kærlighediminmave

Ja det bliver spændende at se

Anmeld

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Ja det bliver spændende at se

Anmeld

24. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Hvordan har du det idag 

Anmeld

24. oktober 2014

modesty

ønskemor skriver:

Testdag er jo bare ca 14 dage efter ægløsning. Men man bestemmer jo selv om man tester der, men det er nok mere i forhold til lægebesøg osv. Men kan du vente med at teste til efter testdag, så tror jeg du er den første kvinde der nogensinde har kunne det 

De fleste venter vel bare til at mens skulle være kommet, og hvis ikke den kommer, så tester de?

Jeg kender i hvert fald ingen kvinder (personligt) som har testet før første mens-dag. 

Tror nok at statistikken på lige præcis det her site er en del skæv i forhold til gennemsnittet. 

Anmeld

24. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Hvordan har du det idag 

Lige pt går det godt, men i morges var det slemt 

Håber på den bliver væk for skal på arbejde i aften

Tak for din bekymring 

Anmeld

24. oktober 2014

Kløver

Kvalmen har næppe noget at gøre med graviditet, den kommer pga hcg som først begynder at blive produceret når ægget er befrugtet og sætter sig fast, så de fleste får kvalme fra uge 4-5 og frem men nogle oplever det starter i slut 3 uge 

Anmeld

24. oktober 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Kvalmen har næppe noget at gøre med graviditet, den kommer pga hcg som først begynder at blive produceret når ægget er befrugtet og sætter sig fast, så de fleste får kvalme fra uge 4-5 og frem men nogle oplever det starter i slut 3 uge 

Tvivler på jeg allerede er gravid.  Er stoppet på p-pillerne i start oktober og havde ægløsning i onsdags.  Så tvivler stærkt på det er det. Håber kun det var på grund af ægløsning 

Anmeld

24. oktober 2014

Kløver

Anonym skriver:

Tvivler på jeg allerede er gravid.  Er stoppet på p-pillerne i start oktober og havde ægløsning i onsdags.  Så tvivler stærkt på det er det. Håber kun det var på grund af ægløsning 

Med mindre du er blevet syg kan det godt bare være ægløsning, kvalme kan ikke komme så hurtigt da du sådan set ikke er gravid endnu hvis det skulle ske i denne cyklus

Anmeld

24. oktober 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Med mindre du er blevet syg kan det godt bare være ægløsning, kvalme kan ikke komme så hurtigt da du sådan set ikke er gravid endnu hvis det skulle ske i denne cyklus

Håber kun det var pgt ægløgsning. For der har intet været i dag. Kun lidt i morges og ellers ikke resten af dagen...

Det ville sku også være hurtig hvis man blev gravid på 24 og så kunne mærke det med det samme. Det har jeg godt nok aldrig hørt om. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.