kvalme? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
19 svar
3 synes godt om
23. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej hej.

Har et spørgsmål 

Havde ægløsning I går,  i hverfald efter testen 

Så vi hyggede selvfølgelig og det har vi hver dag den sidste uge

Men i dag har jeg bare mega kvalme.

Andre der har prøvet det efter ægløsning og sex?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

Kærlighediminmave

Det er meget normalt at få kvalme under og efter ægløsning, nogen får det andre får ikke  

Anmeld

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Det er meget normalt at få kvalme under og efter ægløsning, nogen får det andre får ikke  

Puha,  håber det snart går over  Det kommer i "ryk" stedet ikke så slemt, og så med et så det så slemt at jeg overvejer at kaste op 

Anmeld

23. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Puha,  håber det snart går over  Det kommer i "ryk" stedet ikke så slemt, og så med et så det så slemt at jeg overvejer at kaste op 

Ja ens hormonerne stiger og falder jo omkring æl og igen når menstruationen kommer, og det kan give lidt bivirkninger da du havde æl Igår som du beskrev er dit æg jo ikke engang befrugtet endnu så chancen for at det er pga mulig graviditet er ret lille. 

Anmeld

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Ja ens hormonerne stiger og falder jo omkring æl og igen når menstruationen kommer, og det kan give lidt bivirkninger da du havde æl Igår som du beskrev er dit æg jo ikke engang befrugtet endnu så chancen for at det er pga mulig graviditet er ret lille. 

Vil bare ønske det gik væk

Anmeld

23. oktober 2014

Kærlighediminmave

Det gør det også men det kan sagtens være pga af at du også glæder dig og er spændt. Uanset hvor meget koldt vand man slår i blodet er man spændt på testdag. Og derfor kan man også få en masse symptomer. Men det er enten eller. Held og lykke  

Anmeld

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Det gør det også men det kan sagtens være pga af at du også glæder dig og er spændt. Uanset hvor meget koldt vand man slår i blodet er man spændt på testdag. Og derfor kan man også få en masse symptomer. Men det er enten eller. Held og lykke  

Har valgt ikke at have en bestemt test dag, fordi jeg ved med mig selv at jeg godt ville kunne kørekort mig selv lidt op. Så det kommer når det kommer 

Anmeld

23. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Har valgt ikke at have en bestemt test dag, fordi jeg ved med mig selv at jeg godt ville kunne kørekort mig selv lidt op. Så det kommer når det kommer 

Testdag er jo bare ca 14 dage efter ægløsning. Men man bestemmer jo selv om man tester der, men det er nok mere i forhold til lægebesøg osv. Men kan du vente med at teste til efter testdag, så tror jeg du er den første kvinde der nogensinde har kunne det 

Anmeld

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Testdag er jo bare ca 14 dage efter ægløsning. Men man bestemmer jo selv om man tester der, men det er nok mere i forhold til lægebesøg osv. Men kan du vente med at teste til efter testdag, så tror jeg du er den første kvinde der nogensinde har kunne det 

Jeg vil gå Max efter aflade være med at teste den dag. Men man skal aldrig sige aldrig 

Anmeld

23. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Jeg vil gå Max efter aflade være med at teste den dag. Men man skal aldrig sige aldrig 

Jeg tror nu du ender som alle os andre og næsten ikke kan holde fingrene fra testen flere dage før test dag. Det er vist en kvinde ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.