Dejligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

anna-jonas

TAK, for dit indlæg..............blev lige inspireret, og slukker pc'en nu. og går ind og snakker med min mand, for det TRÆNGER vi virkelig til. Vi er sgu' kørt lidt sure i hinanden og hverdagens trummerum...............og så hjælper det at få talt om alting.

Herhjemme var det min mand der gerne ville have det store flotte bryllup..............mens jeg gerne ville slippe for al den opmærksomhed der er om en, på sådan en dag. Så jeg forstår godt din kæreste.
Vi holdt først et drøn romantisk bryllup på Fanø, da jeg var i uge 30 med Anna. Der var Jonas med, og vores bedste venner, uden de havde fattet mistanke til hvad der skulle foregå...........solen skinnede, vi gik ud og spiste frokost, og brugte ellers resten af dagen ved den skønne strand derovre.................og i havet med badning.
Året efter holdt vi det store bryllup kombineret med barnedåb. Det var slet ikke nær så romantisk.............og jeg fik ikke ret meget ud af dagen, synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Ha ha ha  Ja det har du sgu nok ret i. Jeg har dog prøvet at forklare ham at hvis vi IKKE havde Carla og blev gift kunne han skride sådan uden videre. MED Carla forpligter han sig mere end hvis vi bliver gift. Det ved han godt og den tanke skræmmer ham OVERHOVEDET ikke. Hi hi... Mærkeligt

Slet ikke til at  blive kloge på altså... de mænd hehe

men du har jo fuldstændig ret i det du siger til ham.

Anmeld

23. august 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

det er sjovt at du føler at ægteskabet ville fuldbyrde kærligheden mellem jer...her sidder jeg - gift på 3. år - og tænker at en baby ville virkelig fuldbyrde kærligheden. i virkeligheden skal man nok lære, at der ikke er nogen ringe eller små bitte mennesker der kan skabe mere sikkerhed mellem to mennesker, end at den anden husker at sige og agere "Jeg elsker DIG"

Ja.... Jamen det er da fuldstændig rigtigt hvad du siger. Det er også bare lillepige-drømmen der taler
Vi er rigtig gode til at sige vi elsker hinanden og  til at rose hinanden og give komplimenter. Det er jeg bare vildt glad for. Når man står der klokken lort om morgenen med morgenhår og mascara i fjæset og kæresten kigger på en og siger: Hvor ser du dejlig ud! så bliver man bare så glad altså...  Så ja jeg må nok prøve at slappe lidt af omkring det. Har også nok presset ham lidt for meget....  Men ja vi elsker hinanden og nyder livet sammen (med eller uden ring )

Anmeld

23. august 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Slet ikke til at  blive kloge på altså... de mænd hehe

men du har jo fuldstændig ret i det du siger til ham.

Nej mænd og kvinder er sgu seriøst fra to forskellige planeter!!! HA ha ha. Men det er da heldigvis også det der gør det hele lidt sjovere

Anmeld

23. august 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Nej mænd og kvinder er sgu seriøst fra to forskellige planeter!!! HA ha ha. Men det er da heldigvis også det der gør det hele lidt sjovere

Ja hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.