Elgaard73 skriver:
Jeg tror at hun har ment at du vil overgå til kontanthjælp, som "ikke aktiveringsparat", tror jeg nok det hedder. Der er jo ikke rigtig andre muligheder, når du ikke længere er på sygedagpenge. Hun har så nok ikke sat sig godt nok ind i, at du er gift og derfor ikke vil være berettiget til noget (du skal forsørges af din mand) og det er nok derfor at hun trækker i land nu.
Har du slet ikke fået nogle papirer om at din ryg-sygemelding er ophørt, hvorfor at den er ophørt, hvad du så overgår til OSV? I vores kommune bliver der sendt papirer så snart at der er den mindste ændring i noget som helst. Mener faktisk at det er lovpligtigt, fordi at borgerne skal have mulighed for at f.eks klage over ændringen/afgørelsen.
Et godt råd, er at du altid skal få alt dokumenteret på skrift. Telefonopkald er nok noget nær det værste du kan stole på eller bruge til senere argumentation. Mød altid personligt op og bed om at få referat af alle dine samtaler med dem. Så ved du også helt nøjagtig hvor du står (og ville f.eks have vidst i dag, hvad det er for en "klasse" du tilsyneladende skulle have overgået til).
Ej du siger noget, referat, det mener jeg egentlig jeg har fået, men der har hun ikke skrevet de ting i med penge.
Jeg må lige prøve at finde de papir frem iigen Ellers ved jeg min bisidder har en kopi 
Anmeld