Hej piger
Jeg har virkelig brug for hjælp, og håber nogle kan hjælpe, eller har Været i samme situation.
Sagen er den at jeg har Været sygemeldt fra mit arbejde siden januar 2014 på grund af en skade i ryggen,
Jeg bliver så afskediget i februar måned fra mit arbejde, og får min løn indtil august måned.
Jeg er samtidig gravid, finder jeg ud af efter jeg bliver afskedige, så i juli måned bliver min sygemelding lavet om til at jeg nu er sygemeldt på grund af graviditets gener.
Og da vi når august måned stopper min udbetaling af løn jo selvfølgelig fra mit nu forhenværende arbejde
Når men herefter modtager jeg overhovedet ingen penge for september måned, selvom både udbetaling Danmark, jobcentret og min fagforening ved at jeg er uden job, men stadig sygemeldt på grund af graviditets gener.
Kan det virkelig være rigtig at jeg overhovedet ikke har krav på at modtage nogen former for ydelse, efter jeg er fyret fra mit arbejde?
Og her fra første oktober er jeg gået på barsel, de berømte fire uger før fødslen som man må, og her mener alle fagfolkene så os at jeg slet ikke er berettiget til nogen former for barselsdagpenge. jkan det virkelig være rigtig?
At jeg slet ikke har ret til nogen former for penge nogle steder fra?
Fagforening Eller udbetaling Danmark påstår jeg ingen penge kan modtage, fordi jeg ikke har Været i arbejde 13 uger før jeg blev fyret, eller har arbejdet 120 timer inden jeg blev fyret.
Håber virkelig bare en af jer herinde kan hjælpe mig.
Ikke for at ynke, men som mor til to og baby på vej her i november og med hus, har jeg så virkelig slet ikke krav på nogen former for ydelse?