Hold nu op hvor skulle min datter have taget alvorlig skade, hvis cola en gang om ugen er forfærdeligt! Lad mig bare afsløre at jeg drak sodavand mere end en gang om ugen 
Med hensyn til rygning, så er jeg ultra sart og ville ikke udsætte mit barn for at komme i et rygerhjem jævnligt, men jeg kan heller ikke fordrage røg og bliver skidt af det selv. Men du kan jo ikke stoppe med at se din mor, det er noget pjat at sige til dig. Jeg ville overveje at snakke med min mor om, hvorvidt det kunne være godt for hende, nu hvor baby er på vej, at hun røg udenfor derhjemme, men omvendt, så er det hendes hjem og hendes liv. Det kunne jo bare være kærkomment, hvis hun har lyst til at ændre vaner. Har hun ikke det, skal l selvfølgelig stadig komme der, men jeg ville nok oftere have hende på besøg end komme i hendes hjem af hensyn til baby. Men som sagt, jeg er også mega sart
nå lang historie kort, jeg synes du skal bede om en anden JM, det er vigtigt at det er en du kan komme til med dine bekymringer, og efter den svada, kan jeg ikke forestille mig, at du har lyst til det. Ring derind og bed om en tid hos en anden, det havde jeg gjort! Og hvis det trælse skulle ske, at det er hende der møder op på fødestuen, så bed om en anden, det er du i din fulde ret til.

Anmeld