Foster døde i maven :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2014

Sunsmile

Tullemulle skriver:

Jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte...

vi har til scanning i mandags kl 13, alt så rigtig godt ud med fint hjerteslag og det hele  Vi kørte så hjem og var RIGTIG glade for at det hele så fint ud!.

da kl blev 14 samme dag begyndte jeg at bløde virkelig meget, og fik såååå mange smerter  Vi skyndte os at tage til vagtlægen, og hun sagede det kunne godt lyde som en abort. Vi var på vej til Viborg sygehus for at blive scannet dagen efter, hvor jeg fik så ondt i maven at vi blev nødtil at holde ind til siden..og der røg blomme sækken ud med vores foster i  Vi kom endelig til sygehuset som intet kunne se på skærmen mere  Er helt græde færdig i dag

Vi har prøvet på at blive gravide i over 2 år (med første barn) så hård en kamp! Jeg nåde at være 7+3 da baby døde !  Her er et billed hvor alt så fint ud mandag kl 13..

Årh øv, det er så strengt.

Få snakket om det og giv jer lov til at være ked af det. Det skal nok blive jeres tur.

Ønsker jer god vind fremover.  

Kæmpe knus og kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

Mor til F

Tullemulle skriver:

Jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte...

vi har til scanning i mandags kl 13, alt så rigtig godt ud med fint hjerteslag og det hele  Vi kørte så hjem og var RIGTIG glade for at det hele så fint ud!.

da kl blev 14 samme dag begyndte jeg at bløde virkelig meget, og fik såååå mange smerter  Vi skyndte os at tage til vagtlægen, og hun sagede det kunne godt lyde som en abort. Vi var på vej til Viborg sygehus for at blive scannet dagen efter, hvor jeg fik så ondt i maven at vi blev nødtil at holde ind til siden..og der røg blomme sækken ud med vores foster i  Vi kom endelig til sygehuset som intet kunne se på skærmen mere  Er helt græde færdig i dag

Vi har prøvet på at blive gravide i over 2 år (med første barn) så hård en kamp! Jeg nåde at være 7+3 da baby døde !  Her er et billed hvor alt så fint ud mandag kl 13..

Anmeld

22. oktober 2014

Loa

Kæmpe kram... Forfærdeligt

Anmeld

22. oktober 2014

Cecilie6700

Tullemulle skriver:

Årh det kunne være så skønt, hvis man har nemmere ved det nu.

det er bare så hårdt  Ved du om det er en MA. SA Jeg har haft? Jeg er ikke så meget inde i det 

Mange tanker herfra. Har desværre også selv været ude for det samme som dig.

SA er spontan abort og hænger ofte sammen med voldsomme blødninger og store smerter. 

MA er missed abortion og er ofte uden kvinden selv ved det. Bliver først opdaget under skanning.

Kommunikation er nøglen til at komme sig over en abort som par.

Håber der snart kommer babystøv din vej igen  

Anmeld

22. oktober 2014

Iemanja

Hej,

jeg vil også lige dele, så du ikke føler dig alene.

forsøgte også at blive gravid et års tid før det lykkedes. I 13. Uge. Weekenden før NF aborterede jeg spontant. Så ikke blommesækken komme ud, men der kom så mange store klumper blod og ting at jeg besvimede.

Lægerne anbefalede at jeg ventede en måned med at forsøge at blive gravid igen.

det gjorde jeg så, og blev (som nævnt af andre i denne tråd) gravid ved første forsøg igen.

desværre mistede jeg også dette, men allerede i uge 8, og jeg nærmest forventede at det skete. Første gang var jeg overhovedet ikke klar over at det kunne ske, så derfor var chokket også ekstra stort.

Der gik 3 mdr før jeg blev gravid igen og nu er jeg i 15. Uge. Håber og fornemmer at det kommer til at gå denne gang, selvom jeg stadig tjekker for pletblødninger og bliver scannet jævnligt.

Passer meget bedre på i denne her graviditet. Ingen hård High impact motion, ingen stress og meget skånsom sex med min kæreste. 

Håber du snart bliver gravid igen selvom jeg godt ved at det er en ringe trøst i en næsten ubærlig situation. 

Føler meget med dig og det vil nok tage noget tid og en hel de l gråd og tårer at komme over det. Men selvom det er svært at tro lige nu, skal du nok komme ovenpå igen. De bedste ønsker, kram og babystøv herfra.

Anmeld

23. oktober 2014

Louise-Nicki-buddi

23. oktober 2014

Tullemulle

Iemanja skriver:

Hej,

jeg vil også lige dele, så du ikke føler dig alene.

forsøgte også at blive gravid et års tid før det lykkedes. I 13. Uge. Weekenden før NF aborterede jeg spontant. Så ikke blommesækken komme ud, men der kom så mange store klumper blod og ting at jeg besvimede.

Lægerne anbefalede at jeg ventede en måned med at forsøge at blive gravid igen.

det gjorde jeg så, og blev (som nævnt af andre i denne tråd) gravid ved første forsøg igen.

desværre mistede jeg også dette, men allerede i uge 8, og jeg nærmest forventede at det skete. Første gang var jeg overhovedet ikke klar over at det kunne ske, så derfor var chokket også ekstra stort.

Der gik 3 mdr før jeg blev gravid igen og nu er jeg i 15. Uge. Håber og fornemmer at det kommer til at gå denne gang, selvom jeg stadig tjekker for pletblødninger og bliver scannet jævnligt.

Passer meget bedre på i denne her graviditet. Ingen hård High impact motion, ingen stress og meget skånsom sex med min kæreste. 

Håber du snart bliver gravid igen selvom jeg godt ved at det er en ringe trøst i en næsten ubærlig situation. 

Føler meget med dig og det vil nok tage noget tid og en hel de l gråd og tårer at komme over det. Men selvom det er svært at tro lige nu, skal du nok komme ovenpå igen. De bedste ønsker, kram og babystøv herfra.

Tusind mange tak for dit lange brev, det var sødt af dig 

Det er jeg godt nok ked af at høre, at du skulle miste så mange gange! Puha det må bestemt ikke være rart da! Hold da op Jeg håber virkelig din nuværende graviditet holder  Trejede gang må være lykkens gang 

Anmeld

23. oktober 2014

JH12

Det er så uretfærdig når det sker.. Og kæmpe kram.. 

Jeg ved præcis hvordan det er, og det gør mig rigtig ondt med dit tab. Håber snart i har lykken med jer og at i får en baby i armene.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.