Hej,
jeg vil også lige dele, så du ikke føler dig alene.
forsøgte også at blive gravid et års tid før det lykkedes. I 13. Uge. Weekenden før NF aborterede jeg spontant. Så ikke blommesækken komme ud, men der kom så mange store klumper blod og ting at jeg besvimede.
Lægerne anbefalede at jeg ventede en måned med at forsøge at blive gravid igen.
det gjorde jeg så, og blev (som nævnt af andre i denne tråd) gravid ved første forsøg igen.
desværre mistede jeg også dette, men allerede i uge 8, og jeg nærmest forventede at det skete. Første gang var jeg overhovedet ikke klar over at det kunne ske, så derfor var chokket også ekstra stort.
Der gik 3 mdr før jeg blev gravid igen og nu er jeg i 15. Uge. Håber og fornemmer at det kommer til at gå denne gang, selvom jeg stadig tjekker for pletblødninger og bliver scannet jævnligt.
Passer meget bedre på i denne her graviditet. Ingen hård High impact motion, ingen stress og meget skånsom sex med min kæreste.
Håber du snart bliver gravid igen selvom jeg godt ved at det er en ringe trøst i en næsten ubærlig situation.
Føler meget med dig og det vil nok tage noget tid og en hel de l gråd og tårer at komme over det. Men selvom det er svært at tro lige nu, skal du nok komme ovenpå igen. De bedste ønsker, kram og babystøv herfra.
Anmeld