Foster døde i maven :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
17 svar
16 synes godt om
22. oktober 2014

Tullemulle

Jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte...

vi har til scanning i mandags kl 13, alt så rigtig godt ud med fint hjerteslag og det hele  Vi kørte så hjem og var RIGTIG glade for at det hele så fint ud!.

da kl blev 14 samme dag begyndte jeg at bløde virkelig meget, og fik såååå mange smerter  Vi skyndte os at tage til vagtlægen, og hun sagede det kunne godt lyde som en abort. Vi var på vej til Viborg sygehus for at blive scannet dagen efter, hvor jeg fik så ondt i maven at vi blev nødtil at holde ind til siden..og der røg blomme sækken ud med vores foster i  Vi kom endelig til sygehuset som intet kunne se på skærmen mere  Er helt græde færdig i dag

Vi har prøvet på at blive gravide i over 2 år (med første barn) så hård en kamp! Jeg nåde at være 7+3 da baby døde !  Her er et billed hvor alt så fint ud mandag kl 13..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

Hønsemor

Kæmpe kram!! 

Anmeld

22. oktober 2014

EAF

Tullemulle skriver:

vi har til scanning i mandags kl 13, alt så rigtig godt ud med fint hjerteslag og det hele  Vi kørte så hjem og var RIGTIG glade for at det hele så fint ud!.

da kl blev 14 samme dag begyndte jeg at bløde virkelig meget, og fik såååå mange smerter  Vi skyndte os at tage til vagtlægen, og hun sagede det kunne godt lyde som en abort. Vi var på vej til Viborg sygehus for at blive scannet dagen efter, hvor jeg fik så ondt i maven at vi blev nødtil at holde ind til siden..og der røg blomme sækken ud med vores foster i  Vi kom endelig til sygehuset som intet kunne se på skærmen mere  Er helt græde færdig i dag

Vi har prøvet på at blive gravide i over 2 år (med første barn) så hård en kamp! Jeg nåde at være 7+3 da baby døde !  Her er et billed hvor alt så fint ud mandag kl 13..

Hvor er det dybt uretfærdigt 

Anmeld

22. oktober 2014

biniek

det er ikke fair 

Anmeld

22. oktober 2014

MetteS81

22. oktober 2014

Dianabk

22. oktober 2014

Tullemulle

Det hele er så uvirkelig, det er overhovedet ikke til at forstå

Jeg drømmer stadig om at jeg er gravid om natten, og vågner op til et mareridt  Ingen skal opleve dette, puha det er hårdt

Anmeld

22. oktober 2014

ErDetSnartNU

Puha, jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må være efter så lang en kamp! 

Som en trøst kan jeg fortælle dig, at jeg har hørt atman ofte har lettere ved at blive gravid 2. gang - nu ved din krop o, hvordan den skal dele cellerne osv 

Anmeld

22. oktober 2014

Tullemulle

ErDetSnartNU skriver:

Puha, jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må være efter så lang en kamp! 

Som en trøst kan jeg fortælle dig, at jeg har hørt atman ofte har lettere ved at blive gravid 2. gang - nu ved din krop o, hvordan den skal dele cellerne osv 

Årh det kunne være så skønt, hvis man har nemmere ved det nu.

det er bare så hårdt  Ved du om det er en MA. SA Jeg har haft? Jeg er ikke så meget inde i det 

Anmeld

22. oktober 2014

TNBC

Tullemulle skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.