Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte...
vi har til scanning i mandags kl 13, alt så rigtig godt ud med fint hjerteslag og det hele Vi kørte så hjem og var RIGTIG glade for at det hele så fint ud!.
da kl blev 14 samme dag begyndte jeg at bløde virkelig meget, og fik såååå mange smerter Vi skyndte os at tage til vagtlægen, og hun sagede det kunne godt lyde som en abort. Vi var på vej til Viborg sygehus for at blive scannet dagen efter, hvor jeg fik så ondt i maven at vi blev nødtil at holde ind til siden..og der røg blomme sækken ud med vores foster i Vi kom endelig til sygehuset som intet kunne se på skærmen mere Er helt græde færdig i dag
Vi har prøvet på at blive gravide i over 2 år (med første barn) så hård en kamp! Jeg nåde at være 7+3 da baby døde ! Her er et billed hvor alt så fint ud mandag kl 13..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæmpe kram!!
Tullemulle skriver: Jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte... vi har til scanning i mandags kl 13, alt så rigtig godt ud med fint hjerteslag og det hele Vi kørte så hjem og var RIGTIG glade for at det hele så fint ud!. da kl blev 14 samme dag begyndte jeg at bløde virkelig meget, og fik såååå mange smerter Vi skyndte os at tage til vagtlægen, og hun sagede det kunne godt lyde som en abort. Vi var på vej til Viborg sygehus for at blive scannet dagen efter, hvor jeg fik så ondt i maven at vi blev nødtil at holde ind til siden..og der røg blomme sækken ud med vores foster i Vi kom endelig til sygehuset som intet kunne se på skærmen mere Er helt græde færdig i dag Vi har prøvet på at blive gravide i over 2 år (med første barn) så hård en kamp! Jeg nåde at være 7+3 da baby døde ! Her er et billed hvor alt så fint ud mandag kl 13..
Hvor er det dybt uretfærdigt
det er ikke fair
Det hele er så uvirkelig, det er overhovedet ikke til at forstå
Jeg drømmer stadig om at jeg er gravid om natten, og vågner op til et mareridt Ingen skal opleve dette, puha det er hårdt
Puha, jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må være efter så lang en kamp!
Som en trøst kan jeg fortælle dig, at jeg har hørt atman ofte har lettere ved at blive gravid 2. gang - nu ved din krop o, hvordan den skal dele cellerne osv
ErDetSnartNU skriver: Puha, jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må være efter så lang en kamp! Som en trøst kan jeg fortælle dig, at jeg har hørt atman ofte har lettere ved at blive gravid 2. gang - nu ved din krop o, hvordan den skal dele cellerne osv
Årh det kunne være så skønt, hvis man har nemmere ved det nu.
det er bare så hårdt Ved du om det er en MA. SA Jeg har haft? Jeg er ikke så meget inde i det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128