Råd-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2014

Ronja_R

det er i hvert fald gode råd i kommer med, alle sammen. nogen alle gravide/mødre kan bruge! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

tinemus79

Sov og forkæl dig selv og gør det nu !!!!! og vær ikke bleg for at spørge om hjælp og snak med din mand/kæreste og sidst men ikke mindst nyd det.

sov og forkæl dig selv nu !!, lad være med at sige, det gør jeg når jeg går på barsel, for de sidste uger kan være hårde og som mig så kan man være nød til at blive en del hjemme. og så fortryder man at man ikke nåede det og det osv. 

søvn er en by i rusland med en baby, så giv dig selv lov til hvil og en time ekstra. Det lyder banalt men tro mig du kommer til at savne din dyne.

Det er hårdt at få en baby og dem der ikke siger det lyver. Det er samtidig også fantastisk, dejligt og helt forunderligt. Men vær ikke for stolt, hvis din mor siger skal jeg kigge forbi og svinge støvsugeren eller ring til hende og sig søde mor har du lyst til at kigge forbi og se guldklumpen og gøre din datter glad. For tro mig tingene kan vokse dig over hovedet og når man så går hjemme, så ser man alt støvet og det kan i hvert fald stresse mig.

snak med din mand/kæreste før tingene spidser til. Min kæreste og jeg har aldrig været så meget på kant som de første dage efter fødslen. Mangel på søvn og et adrenalin kick der bare sparker røv, samtidig med en væld af følelser hos jer begge og især faren da han jo ikke har kunne mærke baby og få det forhold som vi nu har til den, gør at man meget hurtigt kan komme til at vrisse af hinanden og blive ked af det. Det har intet at gøre med at man vil den anden ondt, det kommer bare, og hvis man er hurtige til at give et kys og sige undskyld skat fra begge parter så klarer man sig gennem mange ting meget nemmere.  

Nyd det nu, prøv at sætte dig og slappe af og kigge på din dejlige baby. Tingene går så stærkt.

pøj pøj med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.