julegave - hvad skal jeres børn have.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2014

Alabama

Natteravnen skriver:

Vores søn ønsker sig en batmandragt str. 110 - men de er godt nok svære at opdrive. Han har ønsket sig den længe, så håber jeg kan opfylde hans ønske til jul. 

Det er hans højeste ønske. Dernæst følger en Buzz Lightyear dukke eller kostume, måske begge dele. Er sikker på der kommer mere jo nærmere vi kommer til jul, men så er det mere sådanne ting han l i g e ser når vi er ude at købe ind-agtig 

På hans vegne ønsker jeg et gavekort til H&M 

Prøv toys'r'us ang kostumet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

MHB

Vores søn får DUPLO Safari sættet af os! Det er købt da der var minus 40 % i Bilka! Vi har ikke noget fast gavebeløb men da budgettet er stramt i år og han ikke mangler noget er det hvad han får! Jeg ved at han også får DUPLO brandstationen af farmor og farfar, og så ønsker vi os legemad, da han elsker sit legekøkken! Og så ønsker vi os bObles til ham men regner ikke med at få noget! 

Anmeld

21. oktober 2014

PernilleogLouis

Jeg syns det er svært i år. Plejer at gi ham en større gave men har ikke kunne finde noget i år så nu er jeg kommet frem til : Fifa15, Fck hættetrøje, Fck spilletrøje, et fodboldsæt fra den klub hvor han spiller og et par fodboldstøvler. 

Til advent bliver det skylanders trap team som er det store hit for ham i år

Anmeld

21. oktober 2014

Vik

Har indtil videre ikke helt styre på noget. Har købt en pakke LEGO prinssese rapunzel tårn, men det er så det. Vi skal også købe gaver fra hele min familie ( pyha)  

vi har ikke et fast beløb. Det er ikke penge der er vigtigt, men tanken, så nogle gange er det 1500 og andre gange 200.

Anmeld

21. oktober 2014

EAF

Alabama skriver:

Prøv toys'r'us ang kostumet!

Tak  Faldt i snak med min mand da vi var ude at spise her til aften, som genopfriskede min hukommelse angående kostumet i ToysRus hvor vi havde set det for flere mrd siden i Kolding da vi skulle i biografen dernede. Der havde vi ikke penge til den, godt han husker bedre end jeg  

Anmeld

21. oktober 2014

Tip!

Min søn har fødselsdag om 5 dage, og her får han den store LEGO City togbane. Kæmpe kasse. Han blir SÅ glad, da han længe har ønsket sig den.. 

Af mine forældre får han en ny cykel og min søster nogen ninja turtels figurer. 

I julegave skal han have endnu en kasse LEGO ( det er ikke en rigtig juleaften hos som hvis der ikke samles LEGO til sent ) monopoly junior og en ting mere jeg ikke lige ved hvad er endnu.. Nok et spil mere, evt uno... 

Anmeld

21. oktober 2014

Bertris

Vi har ikke et bestemt beløb vi giver for, vi giver dem hvad de mangler eller noget vi ved de får glæde af  

Lilli på 21 mdr til den tid, får dublo af lillebror og IKEA legekøkken af os

Malte på 10 uger til jul får nogle sutsko af os og et stykke legetøj til aktivitetstæppet af storesøster

Anmeld

21. oktober 2014

Kay

Lige nu er planen at Elna på 2 får et puslebord til hendes dukke, men kan ikke finde et ordentligt et... er nemlig ikke til det der plastik stas... så ender måske i noget diy

Lillesøster... puh hun når jo at fylde 2 måneder... aner ikke hvad vi skal finde på... men et eller andet skal hun havde 

Anmeld

21. oktober 2014

Krussedulle

hannetheis skriver:

ja hvad skal jeres kære have af JER i julegave.

og har et fast beløb de får for.

Theo 3 år skal indtilvidre have en kuglebane.

Theis 6 år skal have en air hock og en ting mere.

har ikke et decideret beløb men vi plejer at sige mellem 500-1000.

så hvad skal jeres have.

Sylvester på 2, får sådan en talende doktor mcStuffins.

Storm på 3, får en cykel.

Og Noah på 7, er lidt i tvivl, men vi har talt om en iPad mini..

*

Anmeld

22. oktober 2014

SandraXOXO

Indtil videre ser det sådan ud. Der kommer nok flere ting på, jeg elsker at give gaver og får også altid selv mange gaver, elsker det :-D

Pige på 2, miniløbehjul, hjelm, tusser, fingermaling, malebog, sylvanien families hus bil og kattefamilie, Mickeys Clubhus figurer med bil og hus, voksendyne med minion sengetøj, natlampe fra djeco med Bambi, gyngehest, legemad, dukkevogn fra smallstuff, lamse fra doc mcstuffins. 

Dreng på 4, racerbane, lastbil, tablet, løbehjul, cars plakater, trash pack monster sluger, stort play doh sæt, flexitrax cars bane. tusser, maling og malebog, voksendyne med cars sengetøj, fjernstyret bil. 

Pige på 7. MonsterHigh løbehjul, pung, monster High lab, monster High scooter, diskolys, natlampe fra djeco. Monster High make up. Dagbog, tusser og maling, malebog, voksendyne med monster High sengetøj, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.