julegave - hvad skal jeres børn have.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2014

Louise H.

Jeg aner det virkelig ikke! 

Håber på at kunne få noget inspiration her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

EAF

hannetheis skriver:

ja hvad skal jeres kære have af JER i julegave.

og har et fast beløb de får for.

Theo 3 år skal indtilvidre have en kuglebane.

Theis 6 år skal have en air hock og en ting mere.

har ikke et decideret beløb men vi plejer at sige mellem 500-1000.

så hvad skal jeres have.

Vores søn ønsker sig en batmandragt str. 110 - men de er godt nok svære at opdrive. Han har ønsket sig den længe, så håber jeg kan opfylde hans ønske til jul. 

Det er hans højeste ønske. Dernæst følger en Buzz Lightyear dukke eller kostume, måske begge dele. Er sikker på der kommer mere jo nærmere vi kommer til jul, men så er det mere sådanne ting han l i g e ser når vi er ude at købe ind-agtig 

På hans vegne ønsker jeg et gavekort til H&M 

Anmeld

21. oktober 2014

Pikku Myy

Natteravnen skriver:

Vores søn ønsker sig en batmandragt str. 110 - men de er godt nok svære at opdrive. Han har ønsket sig den længe, så håber jeg kan opfylde hans ønske til jul. 

Det er hans højeste ønske. Dernæst følger en Buzz Lightyear dukke eller kostume, måske begge dele. Er sikker på der kommer mere jo nærmere vi kommer til jul, men så er det mere sådanne ting han l i g e ser når vi er ude at købe ind-agtig 

På hans vegne ønsker jeg et gavekort til H&M 

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_1?url=search-alias%3Daps&field-keywords=rubies%20batman%20costume&sprefix=rubies+b%2Caps

Jeg ved ikke helt om det virker, men har bare søgt efter Rubies Batman costume. Vi købte det old school, blå til vores søn, og det var et hit

Anmeld

21. oktober 2014

Stumpen

Mine børn får en ny seng.. Jeg har længe haft planer om at "bygge" en seng af kommoder og en reol i enden til dem.. Og da begge piger har ytret ønske om en ny seng, så får de det i julegave 

Anmeld

21. oktober 2014

LouiseEm

Min søn på 4 har fødselsdag en uge før juleaften, så han får en iPad i kombineret jule- og fødselsdagsgave. Han får den på sin fødselsdag, og får så bare en lille ting at pakke op juleaften så. 

Lillebror er 2 måneder til den tid, så ved ikke helt hvad han får. Muligvis noget fint fra lamaze eller andre ting der kan stimulere ham

Anmeld

21. oktober 2014

nanz2309

min den store på 5 får en el-bil.. har han et kæmpe ønske om lillebror som ikke er født endnu (men er ca 2 mdr juleaften) får lidt forskelligt tøj og nattøj  

Anmeld

21. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror Thea på 6 år ska ha en voksen seng, også ska Alberte på 2 år ha theas gamle seng.

udover det ønsker Thea sig Svend og Olaf fra frost filmen. Måske biograf billetter, barbi ting, tøj og gavekort .

Alberte ønsker sig legetøj, tøj, penge, gavekort og måske en dejlig hovedepude. Vh stine

alberte

Anmeld

21. oktober 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

hvor er der mange gode ting jeres børn skal have i julegave.

Anmeld

21. oktober 2014

Julemusen

Min 3 årig søn får en playmobil brandbil og sørøverskib af os i julegave. Ellers ønsker han sig regntøj med spiderman, tøj, lego batman og lego ironman, glaskuglebane og superhelte legetøj i alle udfordringer 

Min lille som måske når at komme til jul får et legetæppe, barnevogns tæppe og en hjemmelavet hæklet bamse, sutteklud og kæphest. Hvis han ikke er født bliver det bare til dåbsgaver. 

Jeg har lige købte et enhjørningeheste kostume til min 4 årig niece og trash Pack til min 8 årige nevø .

Anmeld

21. oktober 2014

Alabama

Indtil videre er planen:

Bordspejl
Plakat + ramme
Digitalkamera (brugt)

Vi har ikke noget fast beløb vi giver for, men plejer at være omkring 1000 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.