So what? :o g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2014

EnGodMor

Mom skriver:

Du skriver at man skal have den tanke i baghovedet - det betyder vel, at man liiige skal tænke sig om en x-tra gang inden man dyrker beskyttet sex?

Nå, det var vist mere ordkløveri

Jeg syntes IKKE man skal have den tanke i baghovedet, når man dyrker beskyttet sex - så syntes jeg det eneste man skal tænker over, er at have det sjovt

Selvfølgelig skal man have det sjovt i sengen, men kan  man have sex, må man også tage det med som kan medfølge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

Anitta J

Jeg synes altså at din anden test ser positiv udbpå trods af lidt for meget farve. 

Dette siger jeg fordi at nogle af mine så sådan ud, og jeg er gået ind i 15 uge nu

Anmeld

21. oktober 2014

Loan

Jeg synes de alle tre ser positive ud, et forsigtigt tillykke.

Prøv at tage en ny imorgen tidlig.

Anmeld

21. oktober 2014

lillespir26

Tror en god mor mener hvis man er gammel nok til at have sex er man også gammel nok til at tage konsekvensen af hvad der kan forkomme selvom man beskytter sig da intet beskyttelse er 100% andet end afholdenhed så derfor skal man have i baghovedet er det ham her jeg har lyst til skal kunne blive fra til mit barn og er jeg klar til at blive mor 

Anmeld

21. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
lillespir24 skriver:

Tror en god mor mener hvis man er gammel nok til at have sex er man også gammel nok til at tage konsekvensen af hvad der kan forkomme selvom man beskytter sig da intet beskyttelse er 100% andet end afholdenhed så derfor skal man have i baghovedet er det ham her jeg har lyst til skal kunne blive fra til mit barn og er jeg klar til at blive mor 

Der er jo altid mulighed for abort... Så man behøver vel ikke tænke på "forældrerollen" under beskyttet sex?

Anmeld

21. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
EnGodMor skriver:

Selvfølgelig skal man have det sjovt i sengen, men kan  man have sex, må man også tage det med som kan medfølge

Enig. Kan man dyrke sex kan man også tage konsekvensen, men det behøver ikke være at man får et barn.

Undskyld sidespringet, TS. 

Testene ser semipositive ud, så mit råd er at teste om et par dage

Anmeld

21. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mom skriver:

Du skriver at man skal have den tanke i baghovedet - det betyder vel, at man liiige skal tænke sig om en x-tra gang inden man dyrker beskyttet sex?

Nå, det var vist mere ordkløveri

Jeg syntes IKKE man skal have den tanke i baghovedet, når man dyrker beskyttet sex - så syntes jeg det eneste man skal tænker over, er at have det sjovt

Jeg synes at den ser mere positiv ud end en skyggestreg. Men den anden ser bare for våd ud. Jeg vil anbefale dig at tage en ny evt dyppe den i urinen(fra et bæger)

synes der er noget om det med at have det i baghovedet. Især hvis mens bliver væk eller hvis man begynder at tage på, eller hvis der er andet galt. Self skal man ikke undgå sex men kan sagtens se fordelen ved at huske det. Så man ikke går i fødsel uden at vide at maner gravid.

Anmeld

21. oktober 2014

Baby15

lillespir24 skriver:

Er helt enig her... Abort bliver alt for tit nødprævention fordi at de to der var sammen ikke lige synes at de gad hinanden på den måde... Alle bed vel hvordan man laver børn, og at igen prævention er 100%.. 

Jeg har kun været sammen med folk som kunne tage konsekvensen hvis det nu skulle ske på trods af beskyttelse. 

Anmeld

21. oktober 2014

Baby15

Til ts, synes de ser positive ud, ligner min fra 3+3..  

Anmeld

21. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Baby15 skriver:

Er helt enig her... Abort bliver alt for tit nødprævention fordi at de to der var sammen ikke lige synes at de gad hinanden på den måde... Alle bed vel hvordan man laver børn, og at igen prævention er 100%.. 

Jeg har kun været sammen med folk som kunne tage konsekvensen hvis det nu skulle ske på trods af beskyttelse. 

Abort skal efter min mening heller ikke bruges fordi man ikke har beskyttet sig, men er efter mig mening en helt fin løsning når man nu rent faktisk har beskyttet sig

Dejligt du kun har været sammen med nogle du kunne se som far til eventuelle kommende børn, men jeg syntes ikke det nødvendigvis bør være sådan, tit dyrker man det for sjov (hvilket bør være altid), og en mand som er et godt knald behøves nødvendigvis ikke være med en man kan se i faderrollen, men blot en mand, som man kan lide. Og det er jo netop derfor man beskytter sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.